ClickCease

המכללה למינהל

ניהול מערכות משרדיות

המכללה למינהל
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות המכללה למינהל?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על המכללה למינהל?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

קורס ניהול מערכות משרדיות - ניהול לשכה

המכללה למינהל מציעה קורס ניהול משרד כללי, הנועד להכשיר מנהלי ומנהלות משרד במיטב הידע והכלים בתחום.
 
הקורס הינו בפיקוח של משרד העבודה והרווחה.

הלימודים מתקיימים בבאר שבע.
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות המכללה למינהל?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על המכללה למינהל?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

מידע כללי

לימודי ניהול מערכות משרדיות של המכללה למינהל, הינם לימודים ממוקדים ואיכותיים, המעניקים לבוגריהם ידע, כלים ומיומנויות לעבודה מקצועית בתחום האדמיניסטרציה. מטרת הקורס הינה להכשיר לניהול משרד מקצועי על פי דרישות השוק העדכניות, שימוש בתוכנות מחשב, ניהול מידע ועוד. את תוכנית הלימודים מעביר צוות מרצים מיומן ומנוסה, כך שהסטודנטים זוכים לחווית לימודים מעשירה במיוחד.

תנאי קבלה

דרישות כניסה:
  1. 12 שנות לימוד.
  2. מבחן מיון בעברית.
  3. ועדת קבלה.

משך הלימודים

הלימודים מורכבים מ- 130 שעות לימוד אקדמאיות בימי שני וחמישי בין השעות 09:00-13:30.

תכנית הלימודים

נושאי הלימוד:
  • מקצועות התשתית
  • מושגים בחשבונאות.
  • מקצועות הליבה
  • תורת המנהל.
  • מערכות משרד
  • תקשורת ויחסי ציבור.
  • סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה.
  • עבודה משרדית בעידן הדיגיטאלי.
  • הכרת המחשב.
  • תכתובת ויצירת מסמכים.
  • ניהול יומנים ומשימות.
  • אינטרנט.

תעודה

בוגרי הקורס שיעברו בהצלחה בחינה עיונית ובחינה מעשית, יקבלו תעודת גמר- מנהל/ת משרד כללי/ת.