ClickCease

מכללת אתגר תקשורת

קורס שיווק וקידום מכירות

מכללת אתגר תקשורת

קורס שיווק וקידום מכירות

מכללת אתגר תקשורת מציעה קורס מרתק וייחודי בתחום השיווק וקידום המכירות. הקורס מקנה לבוגריו ידע רב, לצד שלל כלים ומיומנויות, הדרושים לאיש השיווק וקידום המכירות המיומן והמקצועי. כן מכין הקורס את בוגריו למעבר מוצלח של הבחינות הממשלתיות בתחום. יתירה מכך – משרד התמ"ת אישר למכללת אתגר תקשורת להעניק למשתתפי הקורס ציון מגן, המהווה חלק מהציון הכולל של מבחני הסיווג הסופיים.

מידע כללי

קורס השיווק וקידום המכירות של מכללת אתגר תקשורת הינו קורס מקיף, מעמיק ומרתק, המכשיר את משתתפיו במיטב הידע, הכלים והמיומנויות, הדרושים על מנת להצליח בתחום דינאמי ומרתק זה. הקורס, המשלב בין לימודים עיוניים ותיאורטיים, לבין שלל התנסויות מעשיות ויישומיות, דואג להכשרתם המקצועית האיכותית של בוגריו, אשר יכולים להשתלב, בקלות ומהירות יחסית, בשוק העבודה השוקק בתחום, ולהוביל את הארגון בו הם עובדים בשבילי ההצלחה.

קהל היעד ותנאי קבלה

הלימודים בקורס מיועדים לכל המעוניינים בעולם הדינאמי, המרתק והמאתגר של השיווק וקידום המכירות.

תכנית הלימודים

בין הנושאים והתכנים הנלמדים בקורס: מבוא למקצוע ולתפקיד – חשיבות השיווק לארגון ולחנות הקמעונאית, תפקידים במכירות, מקדם מכירות כנותן שירות, ערכי המקצוע וכללי התנהגות בסיסיים, ועוד; מבוא לשיווק – תפיסות בשיווק, מושגי יסוד בשיווק, גיבוש האסטרטגיה והמדיניות, תכנון מסע פרסום, ועוד; פסיכולוגיה של הצרכן – התנהגות צרכנים, גורמים המשפיעים על הצרכן, למידה ושיווק, עמדות, ועוד; חשיבה כלכלית – מבוא לכלכלת העסק, חישוב עלויות מלאי; אסתטיקה וכללי התנהגות; יצירתיות ויוזמה; מיומנויות בתפעול מאגרי מידע; ניהול משא ומתן, ניהול שיחת מכירה; נהלי מכירה ועבודה, ועוד מגוון נרחב של נושאי לימוד.

משך הלימודים

הלימודים בקורס כוללים כ-200 שעות לימוד אקדמיות.

תעודה

בוגרי הקורס, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישותיו, יהיו זכאים לתעודת "קידום מכירות ושיווק", מטעם משרד התמ"ת.