ClickCease

היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה

קורס ניהול שיווק, פרסום ומכירות

היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה

קורס ניהול שיווק, פרסום ומכירות

היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה מציעה קורס ניהול שיווק, פרסום ומכירות המקנה למשתתפיו ידע תיאורטי וכלים מעשיים הדרושים לקידום השיווק והמכירות בחברה בה הם עובדים.

מידע כללי

קורס ניהול שיווק, פרסום ומכירות של היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה, מתמקד בהכרת השלבים השונים של פעולות השיווק, החל משלב ניתוח השוק וכלה בשלבי הביצוע המעשיים של מחלקות השיווק והמכירות. בשנים האחרונות, חלה עלייה מתמדת במודעות לחשיבותם של כלי פרסום שיווקיים, הן באתרי האינטרנט והן מבחינת התכנים השיווקיים. הידע אותו רוכשים הסטודנטים בקורס, מאפשר להם להשתלב במגוון תפקידי מפתח, בחברות פרסום מובילות בארץ.

הקורס מקנה לסטודנטים המשתתפים בו כלים לאפיון קהל לקוחות עתידי, דרכים לאיתור לקוחות, בחירה באמצעי פניה מתאימים וקביעת סל המוצרים המתאים לארגון בהתאם לתקרת ההוצאות והמצב הפיננסי של החברה.  

קהל היעד

הקורס מיועד לאנשי מנהל במחלקות שיווק, בעלי עסקים או מפעלים קטנים, בעלי ניסיון בניהול המעוניינים בהתמחות מקצועית בשטח השיווק, לעוסים בנושאי קידום מכירות ופרסום ולמעוניינים בהסבה מקצועית למקצוע השיווק.

משך הלימודים

הלימודים נמשכים כשנה, וכוללים 140 שעות אקדמיות, מתוכן 20 שעות הן שעות פרויקט.

נושאי הלימוד

תוכנית הלימודים הינה רחבת היקף, וכוללת הרצאות תיאורטיות ותרגילים על החומר הנלמד, מוצרי הפירמות של המשתתפים, סרטים מקצועיים ושימוש בטלוויזיה במעגל סגור. לסטודנטים מוענקים כלים עדכניים, ושיטת ההוראה בקורס כוללת תרגולים והתנסויות מעשיות. בין נושאי הלימוד בקורס: מבוא לשיווק, מדיניות מוצרים, פיתוח מוצרים חדשים והחדרתם לשוק, מציינות בשירות, מדיניות מחירים, מודלים בהתנהגות צרכנים, סקרי שוק, אסטרטגיה פרסומית, מדיה ומסעי פרסום, ניהול מכירות, סגנונות תקשורת, יחסי ציבור ועוד.

תעודה

למסיימים את הקורס בהצלחה שיעמדו בכל דרישות התוכנית, תוענק תעודת גמר מטעם היחידה ללימודי המשך וללימודי חוץ באוניברסיטת חיפה.