ClickCease

מכללת אימג'- גרפיקה, עיצוב ואיור לנשים דתיות

קורס עיתונאות, תקשורת ויחסי ציבור

מכללת אימג'- גרפיקה, עיצוב ואיור לנשים דתיות

קורס עיתונאות, תקשורת ויחסי ציבור

רוצה לכתוב ולהתחיל להשפיע על דעת הקהל? חולמת על טור במגזין או בעיתון מוביל? אם התשובה היא חיובית, מכללת אימג'- גרפיקה, עיצוב ואיור לנשים דתיות, מציעה לך קורס מקצועי בעיתונאות, תקשורת ויחסי ציבור.

הלימודים מתקיימים בירושלים!

הקורס מוכר מטעם משרד הכלכלה.

מידע נוסף

מידע כללי קורס עיתונאות, תקשורת ויחסי ציבור באימג' - המכללה לתקשורת חזותית, עיצוב ופרסום מכשיר את המשתתפות בו לביצוע ראיונות ולכתיבת ביקורות וטורים אישיים בתחומים שונים. במהלך הקורס המשתתפות משייפות את הכתיבה שלהן ומגבשות את זהותן האישית כעיתונאיות. בנוסף, בקורס לומדים על כתיבת יח"צ שמטרתה לקדם ארגונים ועסקים באופן עקיף: דרך מדורי צרכנות, כתבות תדמית, סיקור מוצר, וכן תיכנון וניהול תהליכים ויוזמות, התומכים בקידום העסק בתודעת הציבור דרך יחסי הציבור. בסיום הקורס, הבוגרות יכולות להשתלב במגוון עיתונים, מגזינים ועבור ארגונים ומוסדות, וכן לעבוד כנשות יחסי ציבור או לשלב עבודה זו עם עבודה כעיתונאית.

מתכונת הקורס
מתכונת הקורס הינה 6 חודשים, יום לימודים מרוכז פעם בשבוע, לימודי ערב או לימודי בוקר.

קהל יעד הקורס מיועד לנשים ובחורות דתיות וחרדיות, מגיל 18 ומעלה. הלימודים מוכרים על חשבון הפיקדון.

תנאי קבלה על מנת להתקבל לקורס, על המועמדות לעבור ראיון אישי.

תכנית הלימודים - מבוא לתקשורת, דוברות ויחסי ציבור, מפת התקשורת בישראל. - מערכת העיתון, מבנה ועבודת העורך, תחקיר, ביצוע ראיונות, התנהלות מול הצוות - עבודת הכתבים – צרכים, אילוצים ושיטות עבודה – עבודת כתב בשטח, סיקור, מקורות, תפקיד העיתונאי - כתיבת תוכן, עריכת חדשות וניסוח הודעות – כתיבה מגזינית, זיהוי סיפור, ראיון - צורות כתיבה למדורים השונים: חדשות, כלכלה, נשים, צרכנות, טור אישי וכו' - יחסי ציבור - כתיבה דרך מדורי צרכנות, כתבות תדמית, סיקור מוצר במטרה ליצור תדמית חיובית לעסק/למוצר ולקדם את המכירות שלו - תיק עבודות מקצועי שישקף נאמנה את "ארגז הכלים" הנרחב שקיבלת וישמש עבורך כרטיס כניסה למקומות המובילים. - ועוד

תעודה מסיימות הקורס בהצלחה, אשר עמדו בדרישות הקורס, יקבלו תעודה מוכרת מטעם מכללת אימג'- גרפיקה, עיצוב ואיור לנשים דתיות.