ClickCease

להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

קורס ניהול השיווק

להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

קורס ניהול השיווק

להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב מציעה לכם קורס ניהול השיווק.

הלימודים מתקיימים בתל אביב.

מידע כללי

המסלול עוסק בהיבטים הקשורים לניהול השיווק החל משלב איסוף המידע ועד לקבלת החלטות ויישומן בשטח. הקורס מועבר על ידי מרצים מובילים בתחום העסקי והאקדמי אשר מקנים ידע אודות מודלים קלאסיים, מודרניים ודוגמאות מהשטח.

קהל יעד

הקורס מיועד למנהלי ובעלי חברות, מנהלי ואנשי שיווק ומנהלים אחרים אשר מעוניינים להכיר, להעמיק, לעדכן ולתרגל את הידע והמעשה של ניהול השיווק.

משך לימודים

הקורס כוללת 12 מפגשים, המתפרשים על פני 50 שעות לימוד אקדמיות.

תכנית לימודים

בין נושאי הלימוד: איסוף מידע על הסביבה העסקית והשיווקית כבסיס לקבלת החלטות - סביבה שיווקית, רגולציה, פיתוחים טכנולוגיים, שותפים עסקיים, התמקדות על הצרכן העסקי, הצרכן הפרטי, ניהול קשרי לקוחות, פילוח שוק ועוד.

כמו כן תוכנית הלימודים עוסקת בהגדרת יעדים, שוק מטרה, ידעי תוכנית שיווקית, מיצוב ותכנון ההוצאה לפועל של החלטות שיווקיות (P4 - product, place, price, promotion).

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.