ClickCease

מכון מגיד

מנהלי מדיה חברתית

מכון מגיד

מנהלי מדיה חברתית

מכון מגיד , מבית האוניברסיטה העברית, מציע לימודי מנהלי רשתות חברתיות. 

הקורס הקרוב ייפתח ביום ראשון 22.12.2013 ויתקיים בירושלים. 

מידע נוסף

מנהלי מדיה חברתית - מידע כללי במהלך הלימודים הסטודנטים ילמדו להכיר את מערך הרשתות החברתיות ותרומתן לפעולתם של ארגונים וחברות. הלימודים משלבים בתוכם גם סדנאות מעשיות וליווי והדרכה ממוקדים, כאשר מנחה התוכנית הוא ד"ר איתן אלירם, אסטרגט ומומחה בכיר בתחום הניו מדיה במשרד ראש הממשלה. במהלך הקורס יינתן גם ייעוץ והכוונה בתחומים אלו בשוק המוסדי והפרטי.   מנהלי מדיה חברתית - תוכנית הלימודים תכנית הלימודים עוסקת בנושאי לימוד המדגישים את החלק המעשי בעבודתו של מנהל המדיה החברתית: מבוא לניו מדיה ומה צריך מנהל ניו מדיה לדעת על התחום כדי לעשות מה ומדוע; פרסום וקידום ממומן בפייסבוק, גוגל ויוטיוב; הכל אודות טוויטר, לינקדאין ,פורסקוור, אינסטגרם ופינטרסט; מהפכת הסלולר ומבוא לפרסום סלולרי; ניהול משברים בעידן הניו-מדיה והרשתות החברתיות;  ניטור מדיה ומשמעותה לשיווק בניו מדיה; הערכה ,מחקר ואנליזה של קמפיינים בניו מדיה;הקמה עיצוב וקידום מהירים של אתרי אינטרנט ללא ידע בתכנות; עקרונות השיווק במדיה חברתית – SMM- מאסטרטגיה למיקרו-טקטיקה;  אפליקציות בפייסבוק ובנייד- מה ההבדל ואיך משתמשים בהם לניהול קמפיינים בניו מדיה; מיקור המונים וכתיבה שיווקית בעידן הדיגיטלי;בלוגוספירה, בלוגים, בלוגרים וכתיבה בלוגרית    מנהלי מדיה חברתית - קהל יעד הקורס מתאים לאלו המעוניינם בקריירה בתחום חדשני או לאנשים העוסקים תחומים קרובים כמו שיווק ופרסום, יחסי ציבור ותקשורת, מסחר אלקטרוני וכדומה המעוניינים להשתלב בתחום.   מנהלי מדיה חברתית - משך הלימודים הקורס מתקיים במתכונת חד שבועית, בהיקף של 90 שעות אקדמיות הכוולת התנסות מעשית בעבודה עצמית. הלימודים נמשכים כ-11 שבועות כאשר כל מפגש הוא 5 שעות. הקורס הקרוב ייפתח ביום ראשון, 22.12.2013.   מנהלי מדיה חברתית - תעודה בסיום הקורס הסטודנטים שיעמדו בהצלחה בדרישות הקורס יקבלו תעודת גמר  מטעם מכון מגיד וקמפוס מדיה