ClickCease

מכללת ג'ון ברייס סניף חיפה

לימודי מאפייני חוויית משתמש UX

מכללת ג'ון ברייס סניף חיפה

קורס מאפייני חוויית משתמש UX


ג'ון ברייס וחברת UXVIsion של טל פלורנטין מזמינים אתכם להצטרף לנבחרת מאפייני חווית המשתמש של ישראל.
מסלול הסמכה המקיף והאיכותי בישראל שבו תלמדו את כל הכלים החשובים יחד עם למידה מעשית שתקנה לכם ידע נרחב על המערכות המובילות ותיק עבודות עשיר שיפתח לכם דלתות.

*הלימודים מתקיימים במתכונת לימודי ערב בלבד.

*הלימודים מתקיימים במתכונת אונליין בלבד.

מידע כללי

יתרונות הקורס:

» הקורס ארוך ומקיף, ומשלב תכנים וכלים הכרחיים למאפייני חוויית משתמש, הרבה מעבר לעקרונות יסוד בעיצוב ממשקים.
» זהו אינו מסלול למתחילים. מחסום הכניסה למשתתפי המסלול מחייב רקע וניסיון מעשי בעולמות התוכן.
» הדגש אינו על תיאוריה, אלא על התנסות מעשית באתגרי המקצוע.
» שילוב משימות ועבודות לאורכו מעבר לשעות הלימוד.
» בחינות והצגה אישית של התוצרים כתנאי לקבלת ההסמכה.
» מדידה והערכה אישית במטרה לחזק את נקודות התורפה בקרב כל משתתף.
» מחויבות להכשרת בוגרים שיוכלו לעסוק באופן מעשי באפיון חווית המשתמש.

קהל יעד

 
  •  אנשי מקצוע בתחומי האינטרנט ומערכות המידע, שמעוניינים להשתלב באופן מעשי במקצוע של מאפייני חוויית משתמש.
  •  בעלי רקע מעשי קודם של מספר שנים באחד או יותר מבין התחומים הבאים:
יזמות הי-טק, שיווק, ניהול מוצר, ניתוח מערכות, פיתוח מערכות מידע/אתרים ומוצרים, עיצוב גרפי לאינטרנט/למוצרים, עיצוב מוצר או הנדסת אנוש.

מסלול לימודים זה מתאים גם לחיילים בשירות סדיר שיש באפשרותם להשתלב במסלול ערב פעמיים בשבוע בלימודי אונליין, שכן הוא מועבר במתכונת של לימודים פרונטליים, היברידיים או לימודי אונליין בלבד.    

תנאי קבלה


האם אתם מתאימים להיות מאפייני חוויית משתמש? חוויית משתמש הוא תחום מולטי-דיסציפלינארי שאינו מתאים לכולם. בניגוד לתחומים בהם התמחות עמוקה בעולם תוכן מסוים מהווה יתרון, הרי שכאן מי שלא ישלוט במספר תחומי ידע בו זמנית לא יוכל לתפקד כראוי כמאפיין חווית המשתמש. מהמועמדים למסלול נדרש רקע רלוונטי כדי להשתלב. היכרות עם העולם הטכנולוגי ומערכות המידע בהקשר השיווקי, העיצובי, העסקי והטכנולוגי היא דרישת סף.

מנהלי מוצר, יזמים, מומחים לפסיכולוגיה קוגניטיבית ואנשי אקדמיה שלמדו הנדסת מוצר, הם חלק מרשימת בעלי המקצועות שעשויים להתאים למסלול. בכדי לבחור את המועמדים הטובים ביותר, תתבקשו לעבור מבדק הבוחן את התאמתכם לפני ההרשמה למסלול.



משך הלימודים

הלימודים נמשכים 130 שעות לימוד על פני כ 4- חודשים,  26 מפגשי ערב,  כ 100- שעות עבודה נוספות על פרויקטים.

נושאי לימוד

בין נושאי הקורס: » מבוא + אלגוריתם » מילות מפתח ומדדי קידום » אופטימיזציה מתקדמת » אופטימיזציית מבנה » קידום אתרים ממומן (כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל) » גוגל אנליטיקס (כולל הכנה למבחני הסמכה של גוגל) » Conversion Rate Optimization » אתיקה משפטית » שיווק וקידום בסלולר » ניהול קמפיין אינטרנטי ותחילת עבודה

תעודה

משתתפי המסלול שיעמדו בדרישות ובמטלות יוכרו כמוסמכים ויקבלו תעודת הסמכה מטעם חברות ג'ון ברייס הדרכה ו- UXvision (למען הסר ספק, הנהלת המסלול אינה מתחייבת להסמיך את כלל המשתתפים).