ClickCease

מכללת נשיא טכנולוגיות

קורס פרסום ושיווק באינטרנט

מכללת נשיא טכנולוגיות

קורס פרסום ושיווק באינטרנט

מכללת נשיא טכנולוגיות מציעה קורס פרסום ושיווק באינטרנט, המתמקד בהקניית ידע נרחב ומקצועי בפלטפורמות האינטרנט השונות, ועוסק בתחום הקדמה הטכנולוגית.

הלימודים במכללה מתקיימים בקבוצות קטנות וסביבה מעשית. בסיום הלימודים השמה לעבודה!

בנוסף, הדרכה אישית באתר הלקוח.

הלימודים מתקיימים ברמת גן.

מידע נוסף

מידע כללי
קורס פרסום ושיווק באינטרנט של מכללת נשיא טכנולוגיות, הינו קורס ייחודי וחדשני, המותאם להתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות, ופותח על מנת להעניק את מירב הידע הדרוש על מנת להשתלב בעבודה מקצועית בתחום השיווק באינטרנט הצובר תאוצה. הקורס מקנה לבוגריו ידע מקצועי נרחב בפלטפורמות אינטרנט שונות, כלים טכנולוגיים ושיטות שיווק אינטרנטי, במטרה להכשיר את דור העתיד של הפרסומאים והמשווקים. קהל יעד
הקורס מיועד לפרסומאים, אנשי שיווק, קופירייטר, ניהול, אנשי תוכן ומנהלים.

תנאי קבלה

לקורס יתקבלו מועמדים שיעברו יעוץ ואיבחון, בעלי השכלה תיכונית, אנגלית סבירה, יצירתיות ואוריינטציה שיווקית.

משך לימודים
הלימודים כוללים כ-180 שעות לימוד אקדמיות. תוכנית לימודים
צרכנים, שוק, שיווק, קהל מטרה- מסחר, תעשיה, שוק, תחרות, שיווק, אמצעי שיווק, קהל מטרה, אסטרטגיות שיווק, דימוי ציבורי, צרכנים מהסוג האחר, (משקיעים בעלי מניות, פוליטיקאים, מובילי דעת קהל) מחקרי שוק, מלחמות מוצרים, מקום חטיבת השיווק בתוך החברות, השפעת אנשי הענף על אנשי ודרכי פרסום, חברות ענק ועסקים קטנים- צורת פרסום.

מותגים- מהו מותג, תהליך בניית מותגים, מחזור חיי מוצר, סוג הפרסום בהתאמה למחזור חיי המוצר, ארכיטקטורת מותגים, מיצוב, מותג פרטי, מוצרים ושירותים שאינם ממותגים, ניהול מותגים, אמצעים אחרים לבניית מותגים בנוסף לפרסום.

מרכיבי הקמפיין הפרסומי + ניתוח מודעותמדרגות החלטת הקנייה, סוגי קמפיינים, סוגי מדיה (עיתונאות ארצית ומקומית, רדיו ארצי ומקומי, טלוויזיה, שילוט חוצות, נקודות מכירה, אינטרנט) יח"צ, קד"מ, רשתות שיווק, רייטינג, אחוזי הגעה וחשיפה, סקרים, מיקוד לפלחי שוק שונים, ניהול תקציב הפרסום, תכנון מדיה, פרמטרים לניתוח קמפיין.

קופי רייטינג 1סדרת תרגילי כיתה קצרים הממחישים את הדרך ליצירת כותרות וסיסמאות.
"הצגת פרסומאי" - הצגת עבודות של פרסומאי מתולדות הפרסום. קופי רייטינג 2- סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים הממחישים את הדרך ליצירת טקסטים מורכבים ומתווה לסלוגן אטרקטיבי ולתסריט. משרד הפרסום- מחלקות המשרד, הקשרים בין המחלקות, תהליך העבודה, דינאמיקה ומערכת היחסים עם הלקוח, ספקי משנה, מדיה וקריאטיב, יעוץ אסטרטגי, הדינאמיקה בתוך עולם הפרסום, נורמות, משרדים גדולים/בינוניים/קטנים, פרילנסרים, פרסום גלובאלי - חברות בינלאומיות, קמפיינים מיובאים. ארט 1- סדרת תרגילי כיתה קצרים הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים למודעות.
הצגת פרסומאי - הצגת עבודות של פרסומאי מתולדות הפרסום. ארט 2- סדרת תרגילי פרויקט מקצועיים, הממחישים את דרך החשיבה ליצירת דימויים לסרטי פרסומת.

Corporate Identity - תדמית חברה- תקשורתית וחזותית, סמל, לוגו, מערך צבעים, מערך צורני, ניירת, טפסים, שילוט חוץ ופנים, מנועי מידע ושירות, עיצוב סניפים, מדים, אוגדן  תדמית, אירועים תקשורתיים, אתר האינטרנט, עזרי שירות, חברות.

פרסום עתיד הענף + קידום אתרים באינטרנט- מגמות עכשוויות בעולם הפרסום, מאבק היוקרה בין פרסום ליח"צ, בעיות משווקים בעולם רווי מדיה, אמצעי פרסום שהם מעבר לפרסום, תוכן שיווקי, שיתופי פעולה בין משווקים וחברות רב תרבותיות .

קידום אתרים בגוגל אורגני- SEO קידום ממומן, פייסבוק, יוטיובנילמדו באופן בסיסי את התוכנות שישמשו אותנו במשרד הפרסום פוטושופ, אילסטרטור, פלש.

תעודה
למסיימי התוכנית בהצלחה שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם מכללת נשיא טכנולוגיות.