ClickCease

המכללה לניו-מדיה

קורס מנהלי מדיה חברתית

המכללה לניו-מדיה

קורס מנהלי מדיה חברתית

המכללה לניו- מדיה מציעה קורס מנהלי מדיה חברתית, שיקנה לכם את מלוא הידע הדרוש לעיסוק בשיווק ופרסום במדיה החברתית ולהשתלבות קלה ומהירה בתחום משגשג זה.

הלימודים מתקיימים בתל אביב.

מידע נוסף

מידע כללי המכללה לניו-מדיה מציעה לימודי ניהול מדיה חברתית ייחודיים, המכשירים אנשי מקצוע מיומנים בתחומי השיווק והפרסום במידה החברתית. הסטודנטים בקורס רוכשים כלים ומיומנויות מתקדמים להשתלבות בתחום רווחי ומבוקש זה, כמו גם לומדים לפתח יכולות טכניות ושיווקיות.
קהל יעד הלימודים מיועדים לאנשי שיווק, פרסום, יחסי ציבור ודוברות, עיתונאים ולמעוניינים לעסוק בניהול ושיווק במדיה החברתית. כמו כן, יתאים הקורס לבעלי עסקים המעוניינים לקדם את העסק שלהם בערוצי המדיה החברתית.
תנאי קבלה לקורס יתקבלו מועמדים בעלי זיקה למחשבים ואינטרנט, רמה גבוהה בקריאה וכתיבה בשפה האנגלית ומעבר של בחינת התאמה או ראיון אישי.
משך לימודים הלימודים נמשכים כ- 4 חודשים, כוללים 18 מפגשים המתפרשים על פני 110 שעות לימוד אקדמיות ומתקיימים אחת לשבוע.
תכנית לימודים תכנית הלימודים בקורס מנהלי מדיה חברית, פותחה על מנת להקנות למשתתפים בה את מלוא הידע הדרוש להשתלבות בעבודה בתום הקורס. הלימודים כוללים הרצאו פרונטליות מרתקות, תרגולים, סימולציות והתנסויות מעשיות, כך שהסטודנטים זוכים לחווית לימוד מהנה ומעשירה במיוחד.

בין נושאי הלימוד: בניית תוכנית אסטרטגית למותג במדיה החברתית וחיבור בין המדיה המסורתית לדיגיטל, כתיבה שיווקית דיגיטלית, עיצוב מסרים דיגיטליים, ניהול קמפיין בפייסבוק, ניהול תוכן, נטוורקינג, שיווק בלינקדאין, שיווק באמצעות בלוגים, ניתוח ומדידת יעילות במדיה החברתית, פרסום ושיווק ויזואלי ועוד.
תעודה למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת סיום מטעם המכללה לניו-מדיה.