ClickCease

המכללה לניו-מדיה

קורס מנהלי פרסום דיגיטלי

המכללה לניו-מדיה

קורס מנהלי פרסום דיגיטלי

המכללה לניו-מדיה מציעה קורס מנהלי פרסום דיגיטלי חדשני, שיכשיר אתכם במלוא הידע הדרוש לקניית מדיה דיגיטלית וניהול שותפים.

הלימודים מתקיימים בתל אביב.

מידע נוסף

מידע כללי לימודי ניהול פרסום דיגיטלי במכללה לניו-מדיה הינם לימודים איכותיים, שפותחו בהתאם לצורך הגובר של חברות האונליין המובילות בקנייני מדיה מיומנים ומנוסים, שיהיו אחראים על רכישת מדיה במרחב האינטרנטי במחירים אטרקטיביים ותוך הגעה לתוצאות פרסום מרשימות. במהלך הלימודים, רוכשים הסטודנטים ידע נרחב להשתלבות קלה ומהירה בעבודה בתחום מתפתח זה.
קהל יעד הלימודים מיועדים לאנשי שיווק ופרסום השואפים להשתלב בעבודה בחברות האונליין המובילות בתפקיד קניינות מדיה, כמו גם למעוניינים בהסבת מקצועית.
תנאי קבלה
ללימודים יתקבלו מועמדים על פי הקריטריונים הבאים: -זיקה טכנולוגית ואינטרנטית. -יכולות מכירה ומשא ומתן מפותחות. -הבנה בסיסית של עולם האינטרט/ניסיון רלוונטי. - רמת גבוהה בידיעת השפה האנגלית- קריאה, כתיבה ודיבור. -ידע בשימוש במערכות אופיס, ואקסל במיוחד. -יכולות אנליטיות בסיסיות.
משך לימודים הקורס נמשך 3 חודשים, וכולל 10 מפגשים המתפרשים על פני 50 שעות לימוד אקדמיות המתקיימים אחת לשבוע.
תכנית לימודים תכנית הלימודים בקורס הינה רחבת היקף ומרתקת, וכוללת שלל תכנים עיוניים החיוניים לעבודה מקצועית בתחום, כמו גם התנסות מעשית ותרגולים. הקורס מתקיים בסביבת לימודים אופטימלית, בכיתות מרווחות וממוזגות המצוידות בעזרי הלימוד המתקדמים ביותר, כך שהסטודנטים זוכים לחווית לימודים מהנה ומעשירה במיוחד.

בין נושאי הלימוד: בניית אסטרטגייה לקמפיין, פרסום באנרים, הקמת דפי נחיתה, קניית מדיה ישירה ברשת, קניית מדיה באמצעות רשתות פרסום Ad Network, מודלים – כלל המודלים הרלוונטים + RTB והמרה, שיווק שותפים (Affiliate Marketing), ניהול שותפים (Affiliate Management), מדידה ושיפור יחסי המרה – כלי ניתוח ומדידה, קביעת מדדים ועוד.
תעודה למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם המכללה לניו-מדיה.