ClickCease

Status School

קורסים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת אספקה

Status School

קורסים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת אספקה

מכללת Status School מציעה מגוון קורסים בכרמיאל, חיפה, תל אביב, אשדוד, באר שבע. המוסד שייך לסטטוס גרופ, שנחשב לאחת החברות המובילות בהכשרת עובדים מקצועיים והשמתם בשוק העבודה הישראלי.

מידע נוסף

מכללת Status School מציעה מגוון קורסים בתחום הלוגיסטיקה ושרשרת אספקה:
קורס ניהול שרשרת אספקה - שרשרת אספקה הינה מערכת המורכבת מגורמים שונים התורמים כולם לשירות ואספקת המוצר ללקוח. חומר הגלם עובר בשרשרת האספקה תהליכים של רכש, ייצור, אחסון, הפצה ותובלה, עד הגעתו ללקוח הקצה כמוצר מוגמר. תהליכים אלה חשובים ומהווים חלק מרכזי משרשרת האספקה כאשר הצלחת השרשרת תלויה בשילוב הנכון בינהם. ארגונים גדולים הנאבקים בעולם הכלכלי והטכנולוגי להצלחת מוצריהם, משקיעים מאמצים רבים באיכות וזמינות המוצרים אשר הם מספקים ללקוח, לכן חשיבות שרשרת האספקה הינה גדולה ומשפיעה באופן ישיר על רווחיות החברה. מטרת הקורס: קורס ניהול שרשרת אספקה בסטטוס סקול מקנה למשתתפיו ידע נרחב בתחום ומאפשר השתלבות באחת מחוליות שרשרת האספקה כמו: קניינות ורכש, לוגיסטיקה, מחסנאות, תפ"י, ניהול מלאי ופלנינג, ניהול תיקי לקוחות, הזמנות ועוד. נושאי הלימוד: מבוא לעולם שרשרת אספקה, קניינות ורכש, ניהול אחזקה וניהול איכות, ניהול מלאי, לוגיסטיקה ומחסנים. בצד המעשי, במעבדה, ייחשפו הסטודנטים למערכת ERP- Priority , וייבנו כיצד בעזרת מערכת ממוחשבת ניתן להתמודד עם מערך מידע בארגונים שונים. תעודות: תעודת גמר של Status School  של בוגר קורס "ניהול שרשרת אספקה".
משך הקורס: 200 ש"ל


קורס קניינות ורכש בפיקוח של משרד התמ"ת -
פעילות הלוגיסטיקה והרכש מהווים היום מרכיב בעל ערך משמעותי בתהליך התכנון העסקי והתפעולי. הלוגיסטיקה והרכש אינם עוד רק פונקציות ביצועיות, אלא חייבים בתהליכי תכנון, חיזוי, מיפוי וניהול סיכונים, על מנת להבטיח לארגון השגת יתרון תחרותי וכלכלי. תפקודם המקצועי של אנשי הרכש והלוגיסטיקה בארגון משפיע באופן ישיר על העלות, האיכות, לוחות הזמנים ותפוקות מוצריו. בצד התיאורטי של הקורס יידונו מתודולוגיות לתהליכי תכנון וביצוע של שרשרת האספקה, משלב הזמנות לקוח לטובין, דרך תהליכי רכש ואספקת חומרי הגלם והשירותים, ניהול מלאי, ניהול אספקות בארגון, ייצור, אספקה ללקוח ועוד. בצד המעשי, במעבדה, ייחשפו הסטודנטים למערכת ERP- Priority , וילמדו כיצד בעזרת מערכת ממוחשבת ניתן להתמודד עם מערך מידע בחברות. מטרת הקורס: הקורס מקנה ידע והבנה בתחום ניהול רכש, לוגיסטיקה , טכניקות מעשיות, הכרת הסביבה יצרנית, הכרת המסגרת החוקית, הגדרת יעדי ומדדי ביצוע והכרות עם שיטות מתקדמות לניהול בשילוב מערכות ERP. נושאי לימוד: מבוא לקניינות ורכש, ארגון מחלקת הרכש, סקירת תהליך הרכש, ייזום תהליך הרכש, איתור מקורות אספקה, הצעת מחיר, ניהול מו"מ, הערכת ההצעות ובחירת הצעה זוכה, הזמנת רכשחוזה, ניהול קשר עם ספקים, רכש בן לאומי, רכש מיוחד, יצר או קונה, מדדים להערכת ביצוע רכש, מלאי ולוגיסטיקה ומערכות טכנולוגיות מתקדמות כמו ERP ו- excel. משך הקורס: 280 ש"ל
תעודות: תעודת גמר "קניינות ורכש" של משרד התמ"ת. קבלת התעודה מותנית בנוכחות ב-90% מן השיעורים, במעבר המבחן העיוני המסכם ובביצוע פרויקט הגמר. בוגר קורס שצבר 3 שנות נסיון תעסוקתי במערכות קניינות ורכש יהיה זכאי לקבל תעודת הסמכה של קניין APP-Accredited purchasing practitioner  - המוכרת ע"י ארגון הבינלאומי IFPMM ובתנאי, שעמד בדרישות ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, כולל בחינה.
קורס ניהול מחסן ממוחשב בפיקוח של משרד התמ"ת - לניהול יעיל של המלאי והמחסנים יש חשיבות רבה בתרומתם לאפשר לארגון להשיג את יעדיו התפעוליים, הלוגיסטיים והפיננסיים. המחסן מהווה חוליה חשובה בתהליכי העבודה, הייצור ושרשרת האספקה בארגון ומכאן החשיבות להכשיר צוות עובדים ומנהלים טובים. ניהול מחסן דורש ידע מקצועי, הבנה, מיומנויות ניהול והכרת עקרונות ושיטות עבודה יעילות וזאת על מנת לעמוד בציפיות הגבוהות של הארגון ממנו. מטרת הקורס: להקנות לתלמידים ידע בטכניקות המודרניות של ניהול מחסן ממוחשב; לתת בסיס מקצועי בתחומים הקשורים לניהול מחסן הכלל: עקרונות מערך הרכש, ניהול מלאי ממוחשב, הכרת מודול של מערכת הERP; להקנות מיומנויות בניהול, הובלה וביטוח וכן לתת אנגלית למחסנאים. מנושאי הקורס: בקרה ניהולית, שרשרת אספקה, מערך האיכות במחסן, עקרונות מערך הרכש, ניהול מלאי, עיתוד מלאי, ניהול מחסן, הכרת המחשב, הכרת מודול מחסן ומלא ERP, יסודות הארגון והניהול, הובלה וביטוח, עבודה בגובה, בטיחות וגהות במחסנים, מיומנויות הניהול, אנגלית למחסנאים. משך הקורס:  260 ש"ל
תעודות: תעודת גמר ניהול מחסן ממוחשב מטעם משרד התמ"ת