מכללת A.B.S - בית הספר למסחר ועסקים מציעה קורס שירות לקוחות.
הלימודים מתקיימים בתל אביב.
קורס שירות לקוחות של מכללת A.B.S - בית ספר למסחר ועסקים יקנה לכם את הידע ובמיומנויות אישיות בתקשורת בין אישית ובמתן שירות בתחום הקימעונאות.
קהל היעד של קורס שירות לקוחות הוא מנהלי מכירות, נציגי וסוכני מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי סניפים, מנהלי חנויות ומחלקות, וכל מי שמעוניינים להתפתח בתחום השירות הקמעונאי.
משך קורס שירות לקוחות הוא 3 מפגשים, כאשר לכל תלמיד יתלווה מנהל אקדמי.
בין הנושאים הנלמדים בקורס: לקוחות פנימיים וחיצוניים, חשיבות שרשרת השירות בארגון, טכניקות אסרטיבית להתמודדות עם מתן וקבלת ביקורות מלקוחות, השירות הטלפוני - עקרונותיו ושיטות לשיפורו, מיומנויות תקשורת בין אישית, דרכים אפקטיביות לטיפול בלקוחות כועסים, נציגי שירות, ניהול תיקי לקוחות, מערך פניות הציבור וחשיבות מועדון הלקוחות.
תחומי לימוד נוספים בabs בית ספר למסחר ועסקים