ClickCease

מכללת פסגות

קורס מנהלי קמפיינים Google AdWords - PPC

מכללת פסגות

קורס מנהלי קמפיינים Google AdWords - PPC

מכללת פסגות מציעה קורס מנהלי קמפיינים ב-Google AdWords (ניהול קמפיינים PPC) - קורס איכותי במיוחד אשר יכשיר אתכם במיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים לאיש המקצוע בתחום מבוקש זה, ההולך ותופס נתחים גדלים והולכים מתקציבי הפרסום. הלימודים מתמקדים הן ברשת החיפוש של גוגל והן ברשת המדיה (GDN). במהלך הקורס אף ידאגו להכין את הבוגרים למעבר מוצלח של מבחני ההסמכה הבינלאומיים של גוגל. 

הלימודים מתקיימים ברחובות.

הלימודים יחלו בתאריך ה - 14.01.2018.

מידע כללי

תחום הפרסום באינטרנט הולך וגדל בכל רגע, יותר ויותר תקציבי פרסום מועברים לאינטרנט. מנהל קמפיינים בגוגל אדוורדס הינו מקצוע מבוקש וניתן לראות דרישה ברורה לאנשי מקצוע מוכשרים בתחום.

בגוגל אדוורדס קיימים שני ערוצי פרסום מובילים:

רשת החיפוש של גוגל – פרסום ממוקד מילות מפתח המאפשר לנו להגיע לקהל היעד שלנו באמצעות מודעות המופיעות בזמן שהגולש מבצע חיפוש בגוגל. רשת החיפוש הינה ערוץ מוביל לפרסום באינטרנט.

רשת המדיה GDN)) – רשת המדיה מאפשרת לנו להציב פרסומות באתרים , אפליקציות ווידאו שקהל היעד שלנו גולש. ברשת המדיה ישנה אפשרות לשיווק מחדש ( Remarketing) כלי שיווקי מדהים.

בקורס שלנו לומדים את הפרסום ברשת החיפוש ורשת המדיה במקביל כך שבוגרי הקורס ידעו להקים ולנהל פרסום בשתי הרשתות.

לגוגל אדוורס קיימת הסמכה למנהלי קמפיינים על מנת לקבל את ההסמכה יש לעבור שני מבחני הסמכה, במהלך הקורס לומדים ומתכוננים למבחני ההסמכה של גוגל.

מטרת הקורס

בין מטרות הקורס: הכשרת התלמידים בפרסום באמצעות google adwords, הקניית ידע מעשי ביצירה, ניהול, ניטור ושיפור מסעות פרסום, הכנת התלמידים למבחני ההסמכה של גוגל, הכנת התלמידים לשוק העבודה בסיום הקורס.

למה לבחור בקורס? הקורס הינו קורס מעשי המשלב פרקטיקה עם שעורים פרונטליים, ישנה תמיכה במהלך ולאחר הקורס ע"י סגל המרצים, באמצעות הקשרים העסקיים של מכללת פסגות תקבלו סיוע במציאת עבודה בתחום, מרצי הקורס עוסקים בתחום באופן מקצועי בזירות התחרותיות ביותר ברשת. הסטודנטים יזכו להכנה לבחינות ההסמכה במסגרת הקורס. וכן, הקורס מאפשר רכישת מקצוע תוך חודש וחצי.

קהל יעד

הקורס בנוי כך שיתאים לחסרי רקע או בעלי רקע בסיסי בתחום האינטרנט; לאנשים הרוצים לפתח קריירה בתחום השיווק באינטרנט מתאים כהסבה מקצועית; לאנשי שיווק באינטרנט הרוצים לפתח תחום נוסף בסל הכלים שלהם; בעלי עסקים הרוצים לדעת לפרסם בעצמם בגוגל אדוורדס בצורה יעילה ונכונה; למנהלי שיווק בחברות וארגונים הקורס יעניק ידע מעמיק וידעו לדבר את השפה עם נותני השירות לחברה.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה לקורס כוללים דרישה לאנגלית ברמה טובה ושליטה בסיסית ביישומי המחשב (ברמת משתמש). 

משך לימודים

הקורס כולל 40 שעות לימוד, הנפרשות על פני 10 מפגשים בני 4 שעות. הלימודים מתקיימים אחת לשבוע בשעות הערב (17:30-21:30), כך שגם אנשים עובדים יכולים להשתלב בהם בנוחות. 

בנוסף לשעות הלימודים הפרונטליות כולל הקורס גם 40 שעות לימוד נוספות של עבודה מהבית. 

תכנית לימודים

בין נושאי הלימוד בקורס:

שיעור 1 - מבוא לפרסום דיגיטלי:
א. ההבדלים בין קידום אורגני לממומן.
ב. סקירה כללית של מערכת האדוורדס ועקרונות המערכת.
ג. כיצד בנוי חשבון אדוורדס, קמפיינים, קבוצות מודעות. חיבור עם חשבונות אחרים
ד. כיצד בונים חשבון פרסום נכון.
ה. שיקולים בבחירת סוג הקמפיין והתאמתו לתוכנית העסקית.

שיעור 2 - מילות מפתח:
א. סוגי התאמות של מילות מפתח.
ב. שימוש בכלים למציאת מילות מפתח.
ג. כיצד כותבים תוכן מוצלח.
ד. כללי הפרסום של גוגל.
ה. טיפים בכתיבת מודעות.

שיעור 3 - יצירת מודעות ומעקב המרות:
א. כללים ליצירת מודעות.
ב. שימוש בתוספי מודעות.
ג. מודעות דינמיות.
ד. ניסויים במודעות.
ה. מהי המרה? כיצד סופרים המרות.
ו. סוגי המרות, הגדרתן ומדידתן.
ז. שימוש בכלי אופטימיזציה והמרות.
 
שיעור 4 - דפי נחיתה:
א. שיקולים בבניית דף נחיתה מוצלח.
ב. עיצוב דף נחיתה.
ג. כתיבת תוכן נכונה לדף נחיתה.
ד. טיפים ליצירת דפי נחיתה מוצלחים.

שיעור 5 - הצעות מחיר:
א. סוגי אסטרטגיות הצעות מחיר (bidding)
ב. יתרונות וחסרונות לכל אסטרטגיה.
ג. התאמת האסטרטגיה למטרות העסקיות.
ד. מעקב ROI והחזר השקעה. 

שיעור 6 - ניהול ושיפור קמפיינים:
א. שימוש בדוחו"ת השונים של גוגל לשיפור הקמפיין.
ב. בדיקות מתחרים.
ג. הקמת קמפיין על ידי התלמידים מא' ועד ת' באופן עצמאי.
ד. מבוא לגוגל אנליטיקס.

שיעור 7 - רשת המדיה של גוגל:
א. ההבדל בין רשת החיפוש לרשת המדיה.
ב. טיפים לבניית קמפיין מדיה נכון.
ג. שימוש בגוגל .planner Ad
ד. סוגי מיקוד ברשת המדיה.
ה. סוגי מיקום ובדיקות מיקום.
ו. בסיום שלב זה כל תלמיד יבנה קמפיין פרסום לרשת המדיה של גוגל. 

שיעור 8 - שיווק מחדש (remarketing):
א. יתרונות שיווק מחדש והטמעת קוד.
ב. סוגי שיווק מחדש והגדרות מתקדמות. 

שיעור 9 - הכנה למבחני הסמכה של גוגל: 
א. פתיחת חשבון MMC ושימושיו.
ב. מעבר על שאלות לדוגמא, תרגול החומר הנלמד והכנה למבחנים.
ג. הצגת קמפיינים של התלמידים וניתוחם בכיתה. 

שיעור 10 - מבחני הסמכה: 
א. מבחני הסמכה בכיתה.