בית הספר תפנית קיבץ את מיטב האנשים הבכירים העובדים בשיווק דיגיטלי ואלה יעניקו לסטודנטיםכלים פרקטיים להקמתם ולניהולם של קמפיינים דיגיטליים. קורס השיווק הדיגיטלי של בית הספר תפנית הוא קורס מעשי, ללא דיבורים מיותרים, בו ורכשו ידע בניהול קמפיינים של ppc, בכתיבה ובהפצה של תוכן, בניהול עמודי פייסבוק, בהקמת חנויות בעולמות ה – E COMMERCE ועוד. בסוף הקורס תמצאו את עצמכם עם ידע דיגיטלי שייתן להם יתרון משמעותי בעולם התעסוקה.
הקורס מיועד לבעלי עסקים שיש להם אתר אינטרנט, והם מעוניינים לקדם את העסק בעולם האינטרנטי וכן גם לסמנכ"לי ומנהלי שיווק, וכן מנהלי שיווק דיגיטליים הרוצים להבין שיווק דיגיטלי. כמו כן, הקורס יכול להתאים גם לכל מי שמעוניין לעשות הסבה מקצועית לתחום ניהול שיווק דיגיטלי.
דרישת הקורס מחייבת נוכחות ב-80% מהמפגשים לפחות.
נושאי הלימוד המרכזיים הינם: שיווק הוליסטי בעידן דיגיטלי, פלטפורמות דיגיטליות, ניהול קמפיינים ועמודים בפייסבוק, פרסום ב- Google, תוכן שיווקי, מסחר אלקטרוני, שיווק שותפים, בקרת תנועה – analytics, רשתות חברתיות, פרסום פרוגרטי וריטרגטינג.
תכנית הקורס תלמד בהרצאות פרונטליות, משולבות בריבוי דוגמאות ואירועי מבחן, דיונים והתנסויות; תירגול מעשי בכיתת מחשבים וסיור מקצועי במשרד פרסום.
קורס שיווק דיגיטלי נלמד בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות: 12 מפגשים שבועיים בני 5 שעות אקדמיות כל אחד.
תחומי לימוד נוספים בתפנית
ניהול טכנולוגי ומערכות מידע