קורס מאמני מכירות בארגונים כולל השתלמות בשירות לקוחות מיטבי - תוכנית לימודים משולבת
האקדמית גליל מערבי- היחידה ללימודי חוץ והמשך, מציעים קורס הכשרת מאמני מכירות בארגונים כולל השתלמות בשירות לקוחות.
הלימודים מתקיימים בעכו.
מסלול הלימודים נועד להקנות כלים אפקטיביים בתחום השיווק והמכירות ולהשתלב בארגונים הממוקדים בשיווק. כמו כן הקורס מתאים לקבוצות וארגונים המעוניינים לספק כלים אפקטיביים לאימון ממוקד במכירות.
כלי אימון בסיסיים הקניית כלים להובלת תהליך אימון ממוקד יצירת חוזה אימוני מול הנהלת הארגון הבנת משמעות ומהות האימון סולם הצלחה סגנונות תקשורת סגנונות מנהלים סגנונות החלטה של אדיג'ס ועוד.
ההשתלמות בשירות לקוחות מיטבי
הקורס כולל השתלמות בשירות לקוחות מיטבי המעניק מיומנויות במתן שירות, התנסות בסימולציות ויישום כלים בשטח. הלימודים משלבים תכנים תיאורטיים ומעשיים ותיאוריות בתחום.
מודלים בתחום השירות התפתחות השירות בארץ בעולם ארבעת השלבים בשירות שפת גוף טיופל בלקוחות קשים מתן שירות פרונטלי, טלפוני והמילה הכתובה בחינת שירות מיטבי אבחון תחום השירות ועוד מגוון תכנים.
בוגרי התוכנית יקבלו תעודת גמר מטעם האקדמית גליל מערבי - היחידה ללימודי חוץ ולימודי המשך.
הקורס כולל ההשתלמות מתפרש על פני 145 שעות אקדמיות.