ClickCease

ביראד - לימודי תעודה מתקדמים

קורס שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

ביראד - לימודי תעודה מתקדמים

קורס שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות

שיווק ואסטרטגיה שיווקית מהווים כיום נדבך משמעותי ביותר בארגון, בכך שהם מייצרים יתרון יחסי על פני המתחרים וכתוצאה מכך גדלה רווחיותו. הצורך להיות הכי טוב, מפנה כיום את מקומו להכרח להתבלט על פני אחרים. מה לשווק, באילו מוצרים להתמקד, למי לפנות ובאיזה אופן, באילו מסרים לפרסם ובאילו אתרים,  אילו רשתות חברתיות לתחזק ואיך לנהל משא ומתן? המענה לשאלות אלה ועוד, הוא האתגר המשמעותי ביותר בקרב מקבלי ההחלטות בארגונים.

במסגרת התוכנית ללימודי שיווק, דיגיטל ומכירות בעידן של תחרות, תקבל כלים ומיומנויות, בעזרתם תלמד כיצד להבליט את מוצריך, לשווק ולזהות לקוחות ולספק את צרכיהם בצורה הטובה ביותר בהשוואה למתחרים. הלימודים בתוכנית יחשפו את משתתפיה למקבלי החלטות, מרצים מקצועיים וחוקרים בתחום.

הקורס מתקיים במתכונת לימודי ערב.

הלימודים מתקיימים ברמת אפעל, רמת גן.

מידע נוסף

הלימודים בתוכנית יקנו לך כלים ומיומנויות לעשייה שיווקית, ניהול מוצרים וקבלת החלטות לגבי האסטרטגיה השיווקית בארגונך ויכשירו אותך לפעילות של שיווק דיגיטלי, פרסום ויחסי ציבור בסביבה משתנה בתפקידי שיווק, מכירות וניהול.

מנהלת התוכנית - ד''ר איריס גרטנר. בעלת PhD מ- Pecs University בהונגריה ו - BSc בביולוגיה מולקולרית ו-MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל-אביב. מרצה, מנחה ומובילה קורסי שיווק, יזמות ושירות בארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים ועוסקת בליווי וכתיבת מתודות הדרכה וייעוץ שיווקי לנשים בעלות עסקים.

קהל יעד

מיועד לבעלי רקע ולעובדים בתחום, המעוניינים לקבל את השפה המקצועית של עולם השיווק והדיגיטל, לחסרי רקע בתחום המעוניינים להשתלב בתפקידי מפתח בשיווק, פרסום וניהול מכירות ולאלה המעוניינים להתקדם בארגונים בהם הם עובדים ומחפשים את הכלים העכשוויים ביותר בחשיבה שיווקית.

תנאי קבלה

בגרות מלאה.

מתכונת הלימודים

התוכנית כוללת שלוש יחידות לימוד המתבססות זו על זו. במקרים חריגים ניתן להצטרף רק לאחת או שתיים מהן (באישור מנהלת התוכנית). 
  • יחידה של שיווק ואסטרטגיה שיווקית, יסודות בשיווק, זיהוי לקוחות רווחים, ניתוח מתחרים ומציאת יתרון יחסי, המלצות אסטרטגיות לארגון.
  • יחידה של דיגיטל, שיווק מקוון ופרסום ברשתות חברתיות, חשיפה של העסק ומוצריו לאינטרנט, בלוגרים ודיספלינות אינטרנטיות ומסורתיות לפרסום ויחסי ציבור. 
  • מכירות וניהול אנשי מכירות, משא ומתן, טיפול בהתנגדויות וסגירה מוצלחת של עסקה, תהליכי משא ומתן מול ספקים, לקוחות ומשקיעים.
בסיום הלימודים יציגו המשתתפים טיוטה ראשונה של תכנית עסקית הלכה למעשה, עבור עסק נבחר מהמשק הישראלי, כולל המלצות לפרסום מקוון. פרויקט זה יאפשר לך לצאת בסוף הקורס עם תעודת זהות מקצועית ויישומית להמחשת התיאוריה שלמדת.

אורכה של התוכנית 150 שעות אקדמיות ובנוסף להן 20 שעות פרוייקט מעשיות. הקורס מתקיים במתכונת לימודי ערב.

נושאי לימוד

שיווק מודרני בעידן של תחרות, אסטרטגיה שיווקית, ניתוח סביבה, זיהוי לקוחות רווחים, ניתוח SWOT לעסקים, שיווק מקוון, רשתות חברתיות, פרסום דיגיטלי, מסרים אפקטיבים ובחירת הערוצים, פרסום ממומן, פרסום מסורתי ויחסי ציבור הלכה למעשה, ניהול אנשי מכירות, משא ומתן, תהליך המכירה, הכנת דף נחיתה עסקי.

תעודה

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות התכנית, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר.