ClickCease

מכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי בע"מ

קורס שיפור השירות וניהולו

מכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי בע"מ

קורס שיפור השירות וניהולו

מכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי בע"מ מציעה קורס שיפור השירות וניהולו.

הלימודים מתקיימים באשדוד וירושלים.

מידע כללי

מערך השירות הינו אחד מעמודי התווך של כל חברה וארגון. ניהול אפקטיבי של השירות הניתן ללקוח, ושל צוות השירות עצמו, הינו המפתח להצלחת הארגון, לייעול תהליכים ולפיתוח כלכלי. המציאות המודרנית, בה גוברים התחרותיות והמאבק על ליבו של הלקוח, מחייבת ארגונים להשקיע בתחום, במטרה לשמר לקוחות קיימים ולגייס לקוחות חדשים לחברה.

במסגרת קורס שיפור השירות וניהולו במכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי בע"מ, ילמדו המשתלמים טכניקות מתקדמות להענקת שירות יעיל ואיכותי ללקוח, ויכירו את הצרכים המרכזיים בעולם השירות.

קהל יעד

הקורס מיועד לעובדי מדינה הזקוקים לגמולי השתלמות.

משך לימודים

הקורס כולל 40 שעות לימוד אקדמיות.

תכנית לימודים

נושאי לימודים: תפיסת השירות המודרני, גיבוש תפיסת שירות בהתאם לתרבות הארגונית, מצוינות בשירות הטלפוני, פיתוח תרבות השירות הפרונטאלי, שפת הגוף ככלי לשיפור השירות, פיתוח חשיבה יצירתית למתן חווית שירות ייחודית, אסרטיביות וטיפול בהתנגדויות במתן שירות, התמודדות במצבי לחץ ושחיקה במתן שירות, מתן שירות בצוות, היבטים משפטיים ואתיים במתן שירות ועוד.

תעודה

למסיימי הקורס שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודה מטעם מכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי בע"מ, בהכרה ופיקוח משרד החינוך לגמול השתלמות.
תחומי לימוד נוספים במכללת ליאן - המרכז הישראלי לפיתוח מקצועי