ClickCease

המכללה העסקית

קורס ניהול ושיווק קמעונאי

המכללה העסקית

קורס ניהול ושיווק קמעונאי

אם אתם בעלי חנויות ורשתות בגודל בינוני קטן, יצרנים ומפיצים וכל מי שמתכנן להצטרף לעולם הקצעונאות וההפצה-כעצמאי וכשכיר ברשת ורוצים לשפר את הכישורים שלכם - קורס ניהול ושיווק קמעונאי במכללה העסקית יכול להתאים לכם

מידע נוסף

קורס ניהול ושיווק קמעונאי
עולם הקמעונאות גדל ומתפתח וצצים מודלים חדשניים של "חווית קנייה". בנוסף לכך קמעונאים פרטיים ורשתות מתמודדים כיום עם תחרות עזה ואתגרים גדולים כדי להציע ללקוחותיהם ערך ולשמור על נאמנותם, וכדי להמשיך ולגדול בהכנבסות תוך ייעול וצמצום ההוצאות.
עובדות מעולם הקמעונאות: 70% מהחלטות הקנייה נעשות בחנות עצמה! 75% מהקונים אינם נאמנים לקמעונאי ספציפי 68% הם "מחליפי מותגים" הצרכן/קונה נחשף לאלפי מסרים שיווקיים מדי יום - נתונים אלו מהווים איום מצד אחד ומנגד הזדמנות גדולה לכם- קמעונאים ויצרנים פרטיים או לכל מי שמתכנן  להצטרף לעולם הקמעונאות. קורס ניהול ושיווק קמעונאי - תכנית הלימודים
תהליכים מגמות וחדשנות בעולם הקמעונאות וניתוח השוק הקמעונאי הפסיכולוגיה של תהליך הקניה - איפיון והבנת הקונים והתנהגותם בחירת מיקום חנות והחנות כ"זירה פיזית". תכנון אפקטיבי של החנות, מסלולי הליכה, מיקום מחלקות וקטגוריות, מיקום המוצרים היבטים ניהוליים בעסק הקמעונאי ומדדי ניהול חנות- כלים לתכנון, ינהול , מדידה ובקרה של החנות משפרים באופן מיידי את האפקטיביות והרווח תקשורת ושיווק לקונים ניהול מסחרי בחנות ומחוץ לחנות- תכנון מגוון, נראות, שילוט, מבצעים ועוד. ניהול והנעת צוות עובדים ועוד נושאים רבים ומרתקים

הלימודים בקורס כוללים הרצאות פרונטליות, ניתוח אירוע הבנת הבסיס הניהולי של העסק הקמעונאי, לימוד מודלים מתקדמים בהבנת ה-Shopper, תרגולים ומשימות בשטח.   לידיעתך: הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית לעובדים, קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המקצועית או לשיפור אופן פעולתו יחשב שכר הלימוד ע"י המפעל/ המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס