ClickCease

קורס פיתוח משחקים בשיתוף מכללת מנטור

קורס פיתוח משחקים ב unity בשיתוף מכללת מנטור

קורס פיתוח משחקים בשיתוף מכללת מנטור

קורס פיתוח משחקים ב unity בשיתוף מכללת מנטור

Unity בבאר שבע, מציע לכם קורס פיתוח משחקים בשיתוף עם מכללת מנטור.

למה כדאי לכם ללמוד פיתוח משחקים?
תעשיית המשחקים עומדת על הכנסות משוערות של מעל 100 מיליארד דולר נכון ל 2018. לשם המחשה תעשיית המוסיקה העולמית כ 15.7 מיליארד דולר נכון ל 2018. בישראל יש 200 חברות משחקים, בחברות הבינוניות - קטנות עובדים כ 40-5 עובדים בכל חברה ובחברות הגדולות כ 100 + עובדים. השכר הממוצע של בוגרי קורס נע בין 12-10 אלפים ש"ח. כמו כן, לאחר צבירת ניסיון השכר נוסק וקצב ההתקדמות מהיר ביותר! בוגרי קורס יוכלו לעבוד גם כעצמאים ולהעניק שירותים בתחום מה שמאוד מקובל בענף. בנוסף לכך, בוגרי הקורס יקבלו תעודת הסמכה בינלאומית.

ב unity מבטיחים 100% הצלחה – אם מסיבה כלשהי תרצו לחזור על חלק מהקורס או אפילו על כולו – אין כל בעיה, תוכלו לחזור על כל הקורס חינם ללא כל תוספת תשלום!

הקורס הקרוב יפתח ב - 26.1.20. תושבי הדרום זכאים להנחה של כ - 500 ש"ח.

מידע על קורס פיתוח משחקים

בואו לקחת חלק בקורס המקצועי והמעמיק ביותר בארץ ללימוד – Unity, מנוע המשחקים הפופולרי והנפוץ ביותר בעולם, הנמצא בשימוש גם במגוון תעשיות אחרות כגון עולם האינטראקטיב, עולם הרפואה, אדריכלות, אקדמיה ועוד. בין אם אתה מפתח משחקים או יצירה דיגיטלית אינטראקטיבית כלשהי, Unity מתאים לך. הקורס מהווה דלת כניסה לעולם ההיי-טק ומותאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה. הקורס משלב לימוד תיאורטי רלוונטי, תרגול מעשי לאורך כל הקורס ופיתוח של 5 משחקים לפחות.

קהל יעד:
הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להשתלב בעולם ההיי-טק, בחברות לפיתוח משחקים ומוצרים אינטראקטיביים, למעצבים אנימטורים, מפתחים, יזמים, מנהלי מוצר וכדומה. הקורס מתאים גם למתכנתים מנוסים המעוניינים להשתלב בסביבות פיתוח משחקים וחברות העוסקות בפיתוח חוויות אינטראקטיביות.

דרישות קדם:
גישה טכנולוגית
שליטה בסיסית בשפה האנגלית
ידע קודם ביוניטי או בתכנות – יתרון (לא חובה)

משך הלימודים: 15 מפגשים של 4 שעות כל אחד.
סה"כ: 60 שעות לימוד (80 שעות אקד׳).
משך הלימודים: כ- 4 חודשים.

הנושאים הנלמדים:

חלק 1: מבוא ל- Unity
  • היכרות עם ממשק המשתמש והתוכנה
  • תנועה בסצינה והצבת אובייקטים
  • סדר הופעת אובייקטים על המסך
חלק 2: לוגיקה כללית של פיתוח משחקים
  • לוגיקת משחקים
  • תנאים
  • יצירת מערכת לוגית
  • הפרדה בין לוגיקה/נראות/פיזיקה
  • מה מתי מיקום ובאיזה תנאים
חלק 3: פיתוח לוגיקת משחקים ב- Unity
  • הבנת עקרונות הפיתוח
  • אירועים ב- Unity
  • רכיבים ואובייקטים
חלק 4: יסודות התכנות בשפת C#
  • בסיס תכנות - משתנים, תנאים ולולאות
  • הבנת פונקציות - כיצד ומתי נשתמש בהן
חלק 5: מערכות מרכזיות ב- Unity
  • יצירת אנימציות ביוניטי
  • עבודה ושליטה במעברונים
  • מערכת הפיזיקה
  • עריכת ממשק המשתמש של המשחק
  • שילוב ועריכה של סאונד
  • מערכת ה- Events
  • מערכת ה- Prefabs
חלק 6: עיצוב שלבים
  • עיצוב שלבים מתקדם בדו-מימד
  • עיצוב שלבים מתקדם בתלת-מימד
  • עבודה מול ספרייטים - ארט (דו-מימד)
  • עבודה עם מודלים ואנימציות (תלת-מימד)
  • טכניקות לעבודה נכונה מהירה ויעילה יותר
חלק 7: פיתוח והפקת משחק - התהליך הנכון
  • הגדרת תהליכי העבודה מול בעלי התפקידים השונים
  • עקרונות פיתוח ברמה האישית והצוותית
  • שלבים בפיתוח וחלוקה לתתי-משימות
  • עקרונות לעבודה בצוות
  • טכניקות ליצירת תיעדוף נכון
חלק 8: פיתוח משחקים ובניית תיק עבודות
למידה של כלים מתקדמים ויצירת תיק עבודות מקצועי המציג לפחות 5פיתוחים בפועל של משחקים בטכניקות שונות.

המרצים במסלול: יואל טרובק- מפתח משחקים ומוצרים דיגיטליים אינטראקטיביים. לוקח חלק בסטודיו לפיתוח משחקים The Brute Squad.  
תחומי לימוד נוספים בקורס פיתוח משחקים בשיתוף מכללת מנטור