להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב מציעה לכם קורס ניהול השיווק.
הלימודים מתקיימים בתל אביב.
המסלול עוסק בהיבטים הקשורים לניהול השיווק החל משלב איסוף המידע ועד לקבלת החלטות ויישומן בשטח. הקורס מועבר על ידי מרצים מובילים בתחום העסקי והאקדמי אשר מקנים ידע אודות מודלים קלאסיים, מודרניים ודוגמאות מהשטח.
הקורס מיועד למנהלי ובעלי חברות, מנהלי ואנשי שיווק ומנהלים אחרים אשר מעוניינים להכיר, להעמיק, לעדכן ולתרגל את הידע והמעשה של ניהול השיווק.
הקורס כוללת 12 מפגשים, המתפרשים על פני 50 שעות לימוד אקדמיות.
בין נושאי הלימוד: איסוף מידע על הסביבה העסקית והשיווקית כבסיס לקבלת החלטות - סביבה שיווקית, רגולציה, פיתוחים טכנולוגיים, שותפים עסקיים, התמקדות על הצרכן העסקי, הצרכן הפרטי, ניהול קשרי לקוחות, פילוח שוק ועוד.
כמו כן תוכנית הלימודים עוסקת בהגדרת יעדים, שוק מטרה, ידעי תוכנית שיווקית, מיצוב ותכנון ההוצאה לפועל של החלטות שיווקיות (P4 - product, place, price, promotion).
למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם להב - הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.
תחומי לימוד נוספים בלהב הפקולטה לניהול