ClickCease

ביראד - לימודי תעודה מתקדמים

קורס ניהול העסק ושיווקו

ביראד - לימודי תעודה מתקדמים

קורס ניהול העסק ושיווקו

כל מי שעוסק בפעילות מול לקוחות ובסביבה תחרותית יודע את חשיבות הפעילות השיווקית לקידום עצמי. יחד עם זאת, רובנו נרתעים מכך, לא נעים לנו ובעיקר לא אוהבים "דחייה". זו הסיבה שרובנו לא יודעים איך לשווק את עצמנו.

התוכנית ללימודי ניהול העסק ושיווקו בביראד, הינה תוכנית ייחודית במינה, המספקת כלים עיוניים ומעשיים להתמודדות עם קשיים אלה, מתוך מטרה לקבוע ולהשיג מטרות עסקיות רווחיות ולהרוויח כסף מהעסק. התוכנית מלמדת מכלול אמצעים עיונים ומעשיים לפיתוח וצמיחה עסקית-פיננסית, בהיבט האישי והמקצועי ועוסקת בתחומים הנדרשים להצלחת העסק: כלים שיווקיים, ניהוליים, פיננסיים וכלכליים להצלחה עיסקית. זוהי תוכנית ייחודית המיועדת לאלה המעוניינים להפוך חלום למציאות על ידי שיווק עצמי ועסקי בתנאי תחרות קשים לנהל עסק ריווחי ומצליח.

הלימודים מתקיימים ברמת אפעל, רמת גן.

מידע נוסף

התוכנית מקנה כלים מעשיים ועיונים לשיווק בעידן של תחרות, באמצעות טכניקות מודרניות לרישות ו-networking ולשימוש באמצעים מקוונים והלימודים בה יאפשרו ללומדים לרכוש כלים כלכליים ופיננסים להגדלת הכנסות ורווחיות העסק שלהם באמצעות קביעת תוכנית עבודה מעשית להשגת מטרות ויעדים עסקיים.

התוכנית מנוהלת במשותף ע"י ד"ר איריס גרטנר מור יוסף ומר קותי לוריא.

קהל יעד

מיועד למעוניינים לשווק את עצמם וללמוד את רזי הרישות המקוון והכנת תכניות עבודה לצמיחה עסקית. זוהי תוכנית ייחודית המיועדת לאלה המעוניינים להפוך חלום למציאות על ידי שיווק עצמי ועסקי בתנאי תחרות קשים.

תנאי קבלה

12 שנות לימוד.

מתכונת הלימודים

תוכנית הלימוד מתחלקת ל-2 תתי יחידות בנושא שיווק ובנושא ניהול. שתיהן יחד מהוות מעטפת מלאה ומקיפה למשתתפים, בדרך להשגת מטרותיהם העסקיות ותכניהן יועברו בהרצאות פרונטליות ובנייה וניתוח "תכניות עסקיות" של המשתתפים. במהלך הלימודים יכינו המשתתפים, בשיתוף המרצים, תוכנית שיווקית עסקית לעסק שלהם, הכוללת התייחסות למתחרים, ללקוחות ולמטרות מוגדרות. תוכנית זו תהווה טיוטה ראשונה לשלבי עבודה בפועל עבור כל משתתף.

אורכה של התוכנית 60 שעות אקדמיות, בחלוקה לשתי יחידות לימוד בנות 28 שעות ו-2 שעות פרקטיקום בכל אחת. 

נושאי לימוד

  • חשיבות השיווק בעידן של תחרות
  • תוכנית אסטרטגית קביעת מטרות ויעדים לטווח הקצר והרחוק
  • איך להשיג את המטרות שקבעתי – שיווק עצמי
  • זיהוי היתרון היחסי בהשוואה למתחרים
  • זיהוי לקוחות רווחים ואבחון צרכים
  • פרסום מסורתי, יחסי ציבור ומבצעי קידום לעסק
  • חסמים אמוציונאליים ורציונאליים בשיווק מקוון
  • לינקדין, פייסבוק ורשתות חברתיות ככלי לשיווק עצמי
  • פיתוח חשיבה עסקית-כלכלית לעשיית כסף
  • פיתוח עסקי-פיתוח שירותים משלימים להגדלת הרווחים שלי
  • הכנת "תוכנית עסקית" – ככלי ניהולי להצלחת רווחיות העסק
  • ניהול עסקי כלכלי – תמחיר, "עסקאות חבילה", אשראים והנחות
  • ניהול משא ומתן כלכלי – למיקסום הרווח מהעסק שלי

תעודה

תעודה של ביראד לימודי תעודה מתקדמים תינתן לעומדים בכל דרישות התוכנית, הכוללות נוכחות של 80% לפחות משעות הלימוד והגשת פרויקט גמר.