ClickCease

מכללת השרון

לימודי ניהול מדיה חברתית

מכללת השרון

קורס מנהל מדיה חברתית

מכללת השרון מציעה תכנית לימודים מקיפה במסגרת לימודי קורס מנהל מדיה חברתית.

בפיקוח ובאישור משרד הכלכלה. 
קורס זה מוכר לפיקדון חיילים משוחררים. 
קורס זה מוכר לתשלום באמצעות וואוצ'ר לדורשי עבודה לזכאים.

מידע כללי

הרשתות החברתיות ובראשן Facebook שינו את פני העולם בעשור האחרון והפכו להיות חלק בלתי נפרד משפת השיווק החדשה. המדיה החברתית מובילה את עולם השיווק והתקשורת אל גבולות חדשים ומאפשרת לנו להגיע ולגעת בדרך ממוקדת בקהלי יעד, להעביר מסרים בצורה ישירה ולשמש כפלטפורמת שירות לקוחות. תפקידו של מנהל מדיה חברתית הוא שיווק ופרסום דיגיטלי באינטרנט, עליו לדעת להקים פלטפורמות חברתיות (כגון פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב וכד') ולנהלן באופן שוטף תוך שימת דגש על ייזום והכנסת תכנים שיתרמו ליצירתו של שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה.

תכנית הלימודים במכללת השרון מעניקה למשתתפים ידע מקצועי ומעמיק ומכשירה את בוגרי הקורס לעסוק בתחום ולהוביל את החברות והארגונים שאותם הם מלווים אל עבר עולם התקשורת החדשה. קורס מנהל מדיה חברתית הינו מסלול לימודים מרתק ומעניין הכולל הכרות מעמיקה עם זירות הרשתות החברתיות הקיימות, מעניק הבנה והכשרה מעשית בשימוש בפלטפורמות המדיה החברתית, מרמת התוכן ועד הפרסום.

תכנית הלימודים למדיה חברתית במכללת השרון היא העדכנית והמקיפה ביותר הקיימת היום בישראל.

המרצים בקורס מובילים את התחום בארץ עיונית ומעשית. בתכנית הלימודים שהכנו עבורכם מצויים החידושים האחרונים בתחום ואשר יכינו אתכם בצורה המיטבית ביותר לעבודה המעשית בתחום ובהמשך דרככם המקצועית.

מטרת הקורס

להכשיר מנהל מדיה חברתית היודע כיצד לנהל קהילה עסקית-חברתית, לבנות וליישם תכניות אסטרטגיה שיווקית, ליצור מוניטין ולפתור משברים, להקים פרסום ממומן ו/או פרסום ויראלי שנועד להגדיל את חשיפתו ותפוצתו של המותג על כל המשתמע מכך, להקים פרופילים חברתיים בכל הרשתות ולנהל אותם, ליצור אסטרטגיה דיגיטלית מוצלחת, לכתוב תוכן אפקטיבי, לזהות ולהפעיל את ערוצי המדיה השונים.

תנאי קבלה

o בוגרי 12 שנות לימוד בעלי רקע/ניסיון בשיווק של שנתיים לפחות.
o מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 שנות לימוד. (קריאה וכתיבה).
o מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ולאינטרנט.
o מעבר ועדת קבלה.

תכנית הלימודים

בין נושאי הלימוד: מבוא לשיווק דיגיטלי, תכנון אסטרטגיית קמפיין לרבות בניית "גאנט", טכניקות כתיבת תוכן עם דגש על דיגיטל, ההבדל בין פעילות אורגנית לפרסומית, עבודה מעשית כולל תרגול מקרי בוחן, אינסטגרם ובלוגים, טוויטר ופינטרסט, קידום אורגני בגוגל, ניהול לידים באמצעות דפי נחיתה ועוד.

היקף הקורס

קורס מנהל מדיה חברתית נלמד בהיקף של 120 שעות לימוד אקדמיות.
24 מפגשים בני 5 שעות אקדמיות מתוכן:
70 שעות לימוד עיוניות.
50 שעות לימוד מעשיות.
פרויקט גמר המהווה תשתית התנסותית לניהול אסטרטגיה במדיה החברתית.

הלימודים יתקיימו בימי רביעי, בין השעות 16:30-20:30.

תעודה

דרישות:
נוכחות ב - 85% מהמפגשים לפחות.
עמידה בבחינות פנימיות בכל הנושאים הנלמדים.
מעבר בחינה עיונית - תורת המקצוע.
מעבר בחינה מעשית / פרויקט גמר.

לעומדים בהצלחה בדרישות הלימודים ובבחינות הגמר יוענקו התעודות הבאות:
תעודת השתלמות ממשלתית: "מנהל מדיה חברתית" מטעם משרד העבודה והרווחה. (משרד התמ"ת) 95 ש'
תעודת מנהל מדיה חברתית מטעם מכללת השרון. 120 ש'

אפשרויות תעסוקה

מנהל המדיה החברתית עשוי לעבוד במחלקות שיווק בארגונים וחברות מסחריות בינוניות-גדולות, במחלקות דוברות והסברה בגופים ציבוריים וממשלתיים, במשרדי פרסום, סוכנויות פרסום, משרדי יחסי ציבור וכן לעבוד בצורה עצמאית כפרילנסר המעניק שירותים לגורמים שונים ומגוונים.