ClickCease

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום

קורס יחסי ציבור ודוברות

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום

קורס יחסי ציבור ודוברות

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום, מציע לכם תכנית לימודים מקיפה ומעמיקה בתחום יחסי הציבור והדוברות. לימודים איכותיים אלו, יכשירו אתכם במירב הכלים והמיומנויות הדרושים לאיש יחסי הציבור המיומן, ייחשפו בפניכם את רזי המקצוע ויעניקו לכם ידע נרחב להתמודדות עם אתגרים בתחום רווחי ומבוקש זה.

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים!

הלימודים מתקיימים תל אביב.

מידע כללי

קורס יחסי ציבור ודוברות בבצפר - בית הספר של חברות הפרסום, מתמקד בהקניית ידע נרחב ביסודות השיווק והפרסום, ומכיר למשתתפים בו את המונחים העיקריים של מקצוע יחסי הציבור והדוברות בארץ ובעולם. הקורס מתמקד במתן כלים מעשיים, כך שבסיומו יוכלו הבוגרים להשתלב בקלות ובמהירות בשלל מקומות עבודה יוקרתיים. תכנית הלימודים המעמיקה, מועברת על ידי צוות הוראה בכיר ומיומן, המורכב ממנהלי יחסי ציבור ויועצי תקשורת מן השורה הראשונה.

תנאי קבלה

לקורס יתקבלו מועמדים שיעברו בהצלחה מבחן מיון וראיון ועדת קבלה.

משך לימודים

הקורס נמשך 6 חודשים, ומתקיים פעמיים בשבוע בשעות הערב.

תכנית לימודים

תכנית הלימודים בקורס יחסי ציבור ודוברות, הינה רחבת היקף ומפתחת, ומשלבת מגון רחב של תכני לימוד תיאורטיים והרצאות פרונטליות מרתקות, לצד תרגולים, התנסויות ועבודה מול לקוחות אמיתיים במסגרת פרויקט גמר. הקורס מתקיים באווירה נעימה ותומכת, בכיתות מרווחות וממוזגות המצוידות בעזרי הלימוד המתקדמים יותר, כך שחווית הלימודים הינה מהנה ומעשירה.

בין נושאי הלימוד: מבוא ליחסי ציבור, הובלת קמפיינים ON LINE ו OFF LINE – כיצד בונים מערכת יחסי ציבור בתקשורת וברשתות החברתיות, חייו של מותג, מפת התקשורת בישראל, סדנאות כתיבה עיתונאית, כתיבת בלוגים ופוסטים, כתיבת מסרים והכנת דף מסרים, סודות עולם השיווק, תקשורת שיווקית, אסטרטגיה תקשורתית, סדנת פרזנטציה בשיטות בינלאומיות, פייסבוק, אינסטגרם, ולינקדין – עולם יחסי הציבור ברשתות החברתיות, ניהול משברים תקשורתיים, זיהוי משברים במדיה החברתית וניהולם, הכנת מרואיינים להופעה בתקשורת, מפגשים עם עיתונאים בכירים, סיורים במשרדי יחסי ציבור ואולפנים, דוברות פוליטית, ספינים תקשורתיים, פילוח קהלי יעד ואיסוף מידע, תוכן שיווקי ושימושו בעולם היח"צ, יחסי ציבור למגזר השלישי, גלובליזציה, עבודה מול לקוחות בינלאומיים, בניית תוכנית יחסי ציבור שנתית, שימוש בכלים אינרטרנטיים לקידום אסטרטגית הלקוח – אאוטבריין, הכנת מסיבת עיתונאים, שיתופי פעולה וחסויות, סיורי עיתונאים בארץ ובחו"ל, יחסי הגומלין בין פרסום ויחסי ציבור ובין התקשורת למשרד יחסי ציבור, ניתור התקשורת – סדנת זיהוי וניתוח ידיעות בתקשורת, ניתוח קמפיינים מהארץ והעולם, עבודה מול לקוחות אמתיים, פרויקטים מסכמים.

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום.