ClickCease

הסדנא - המכללה לעיצוב וניו מדיה

קורס שיווק ופרסום דיגיטלי – מנהל מדיה חברתית

הסדנא - המכללה לעיצוב וניו מדיה

קורס שיווק ופרסום דיגיטלי – מנהל מדיה חברתית

הסדנא - המכללה לעיצוב וניו מדיה מציעה קורס שיווק ופרסום דיגיטלי – מנהל מדיה חברתית.

הלימודים מתקיימים בבאר שבע.

מידע כללי

התפתחותו המתמדת של עולם הדיגיטל משפיעה על התקשורת והשחקנים בזירת הפרסום והשיווק. זמינות המידע במדיות השונות משפיעה על אקטיביות הצרכנים, שהופכים מתוחכמים לאור החדשנות הטכנולוגית. העולם הדיגיטלי מתפתח ומשתכלל באופן תדיר ואיתו סל המוצרים והשירותים הנדרשים על מנת להגיע לצרכנים ולהפוך קמפיינים של שיווק ופרסום לאפקטיביים.  על מנת לעשות את כל אלו יש להבין לעומק את מכלול התהליכים והמגמות ולסגל תגובה מהירה לשינויים, מתחרים, אופי השוק והצרכן.

קורס שיווק ופרסום דיגיטלי מכשיר את הלומדים בו למחלקות השונות במשרדי פרסום, מעניק כלים פרקטיים ועכשוויים ליצירה וניהול מותג, קמפיינים שיווקיים והגעה אפקטיבית ללקוחות- הצרכנים של אותו המוצר/השירות.

תכנית הלימודים כוללת לימודים עיוניים ומעשיים יחד, ליציאה מיטבית לשוק העבודה ולכניסה חלקה לביצת הפרסום בישראל. קורס שיווק ופרסום דיגיטלי מהווה את כרטיס הכניסה לעולם השיווק והפרסום ומצטייני הקורס אף יזכו בשיבוץ לתקופת סטאז' שאורכה כחודש במשרדי הפרסום המובילים בעיר.

מטרת הקורס:
  1. הקניית ידע וכלים פרקטיים ועכשוויים ביצירה, הובלה וניהול מותג.
  2. הקניית ידע וכלים פרקטיים ועכשוויים בניהול מדיה חברתית על כל סוגיה.
  3. הקניית ידע וכלים פרקטיים ועכשוויים לבנייה אסטרטגיית שיווק וקמפיין פרסומי.
  4. הקניית ידע וכלים פרקטיים ועכשוויים לתפעול קמפיין לרבות קידום אורגני, ממומן, דפי נחיתה ועוד.
  5. הקניית ידע וכלים פרקטיים להשתלבות בתעשיית השיווק והפרסום, לרבות משרדי פרסום, מחלקות שיווק בארגונים ועוסקים עצמאיים בתחום.

קהל יעד

  1. אנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים וחברות.
  2. המעוניינים ברכישת מקצוע בתחום השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית.
  3. המעוניינים להשתלב במשרדי פרסום ולצמוח בעולם השיווק והפרסום.

היקף הקורס

  1. סה"כ שעות כולל: 100 שעות הפרוסות על פני מפגשים שבועיים.
  2. סה"כ שעות למפגש: 4.5 שעות אקדמיות למפגש.

תנאי קבלה

שליטה מלאה ביישומי מחשב.
ראיון קבלה.

נושאי הלימוד

שיעור פתיחה:
  • הצגת המסלול והמרצים.
  • אופי הלמידה והעבודה לאורך הקורס.
  • פרויקט הגמר והמשימות.
הרצאת אורח
מבוא לשיווק:
  • מבוא לשיווק
  • משפך השיווק
  • מטרות עסקיות
מבוא לשיווק דיגיטלי, תרבות דיגיטלית ובניית תכנית אסטרטגיה שיווקית:
  • האבולוציה של המדיה: ממדיה מסורתית למדיה דיגיטלית.
  • מבוא לשיווק דיגיטלי ולתרבות דיגיטלית.
  • מיפוי הזירות החברתיות המרכזיות הפעילות כיום.
  • תפקידו של מנהל מדיה חברתית כיום:
  • ערוצי הפעילות.
  • תחומי אחריות עליהם חולשת המדיה החברתית ביום-יום.
שינויים בדפוסי הגלישה ובדפוסי צריכת הדיגיטל:
  • הכרת מאפייניו של הצרכן הדיגיטלי.
  • התמודדות עם שינויים בהרגלי הצריכה.
אסטרטגית מותג והבנת הצרכן:
  • מבוא לבניית מותג וזהות אונליין
  • הכרת הצרכן- מטרה וכיצד להגיע אליו
אסטרטגיית מותג:
  • משימתו וערכו המוסף של המותג.
  • כיצד לייצר אסטרטגיית מותג.
  • הגדרת המוצר, מטרתו, קהל יעד ואסטרטגיה.
  • יצירת "רוח מותג".

תעודות

בחינות גמר:
  1. בחינה מסכמת.
  2. פרויקט גמר.
תעודות:
  1. "מנהל מדיה חברתית" מטעם משרד העבודה.
  2. שיווק ופרסום דיגיטלי מטעם מכללת אתגר.
תחומי לימוד נוספים בהסדנא - מכללה לעיצוב וניו מדיה