ClickCease

ג'ון ברייס הדרכה

קורס Technical Help Desk Support Expert - מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית

ג'ון ברייס הדרכה

קורס Technical Help Desk Support Expert - מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית

ג'ון ברייס הדרכה- המכללה המובילה ללימודי מחשבים והייטק, מציעה קורס Technical Help Desk Support Expert - מומחה תמיכה טכנית בסביבה ארגונית.

בקורס קיימת התחייבות להשמה לעבודה לעומדים בתקנון. הקורס מוכר לפיקדון לחיילים משוחררים.

הלימודים מתקיימים בירושלים.

מידע כללי

ג'ון ברייס הדרכה- המכללה המובילה ללימודי מחשבים והייטק, מציעה לכם הזדמנות פז לקבל הכשרה איכותית בתחום התמיכה הטכנית בסביבה ארגונית, ולרכוש ידע נרחב באיתור וזיהוי תקלות במערכות הפעלה ובחומרה. תכנית הלימודים המקיפה, מקנה למשתתפיה את מירב הכלים והמיומנויות להתמודדות עם אתגרים והגדרות מורכבות ברמת המשתמש.

קהל היעד

הקורס מיועד לבעלי חוש טכני וידע בסיסי בשימוש במערכות הפעלה, השואפים להעשיר את ארגז הכלים שברשותם ולהשתלב בעבודה בעולם המחשבים.

תנאי קבלה

ללימודים יתקבלו מועמדים שיעברו בהצלחה ראיון אישי/ ייעוץ להכוונה מקצועית, ובחינת כניסה באנגלית טכנית בסיסית.

משך הלימודים

הלימודים כוללים סה"כ 330 שעות לימוד (265 שעות לימוד פרונטלי + 65 שעות עבודה עצמאית), ומתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הבוקר/ אחר הצהריים לנוחיות הסטודנטים.

תכנית הלימודים

תכנית הלימודים בקורס הינה רחבת היקף, מעמיקה ומפתחת, ומשלבת מגוון רחב של תכני לימוד עיוניים והרצאות פרונטליות מרתקות, לצד תרגולים, התנסויות וסדנאות. הקורס מועבר על ידי צוות הוראה בכיר ומיומן, בעל ניסיון עתיר שנים בתחום, כך שהכשרת הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה, ובסיום הקורס אוחזים הבוגרים במלוא הידע הדרוש להשתלבות קלה ומהירה בתחום רווחי ומבוקש זה. כמו כןף בנוסף לתכנים התיאורטיים הנלמדים בקורס, יגישו התלמידים גם פרויקט מעשי מתקדם.

בין נושאי הלימוד: Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012 ועוד.

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, לרבות מעבר מוצלח של בחינות ההסמכה, יוענק תואר MCSA: Microsoft Certified Solutions Associate.