מכללת לוינסקי

תואר שני בחינוך במסלול הוראה ולמידה

מכללת לוינסקי
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות מכללת לוינסקי?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על מכללת לוינסקי?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

לימודי תואר שני בחינוך במסלול הוראה ולמידה

מכללת לוינסקי מציעה תואר שני בהוראה ולמידה.

התכנית קיבלה אישור מטעם המועצה להשכלה גבוהה להענקת תארים.

על פי הכללים של אגף פתוח מקצועי, מסיימי התואר השני מקבלים הכרה ב-120 שעות לצורך אופק חדש.

הלימודים מתקיימים בקמפוס תל אביב ובקמפוס אילת.

 

יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות מכללת לוינסקי?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על מכללת לוינסקי?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי

לימודי התואר השני ב"הוראה ולמידה" מיועדים למורים בעלי ניסיון בהוראה במקצועות הלימוד השונים. מטרתם לשדרג את המקצוענות של המורים ולאפשר להם קידום מקצועי בבית הספר ובמערכת החינוך בתפקידי הובלה, ריכוז והדרכה במערכת החינוך. התכנית מתמקדת בפיתוח סביבות למידה חדשניות עתירות תקשורת וטכנולוגיה. היא מציידת את המורים בידע ובכלים, שמאפשרים להם לתכנן את ההוראה באופן אינטגרטיבי תוך התייחסות לשונות בין תלמידים.

תנאי קבלה

-התכנית תתאים לבעלי תואר ראשון ותעודת הוראה.
-נדרש ציון ממוצע 80 לפחות בתואר הראשון.
-בעלי ניסיון בהוראה של שלוש שנים לפחות
-בעלי שליטה בשפה האנגלית ברמה המאפשרת קריאה של מאמרים מדעיים
-עמידה בפני ועדת קבלה.

מגוון יתרונות

להרחיב את בסיס הידע שלהם בתחומי מדעי החינוך ובתכנון סביבות הוראה משתנות ופיתוחן, להתעדכן בהם ולהעמיקם, דבר שיאפשר הבנה מורכבת יותר של התהליכים העומדים בבסיסי ההוראה-למידה ויצירת ידע חדש על ההוראה. לפתח תכניות לימודים בית ספריות, המתאימות לצרכים הדיפרנציאליים של האוכלוסיות השונות בבית הספר. לרכז את הטיפול בתלמיד (Case Management) באמצעות הגורמים הרלוונטיים בבית הספר ומחוצה לו לאור הצרכים המשתנים, מעבר לגבולות אדמיניסטרטיביים מוסדיים; לזהות צרכים ולהתייחס אליהם; לטפל בפרט ובכיתה השלמה תוך זיקה לבית הספר בראייה מערכתית; לקיים תקשורת שוטפת עם התלמיד ועם משפחתו, עם מורים ועם גורמים מקצועיים אחרים. לבצע התערבויות חינוכיות בתחום הפדגוגי במצבים מורכבים ומשתנים; לאסוף נתונים ולקבל החלטות בתחום הפדגוגי; לנהל מערכת בקרה ודיווח קפדניים ומדויקים; לשלב טכנולוגיות מתקדמות בהוראה. לבצע מחקרים יישומיים על מנת להעריך את העשייה השוטפת; לשפר את העשייה הפדגוגית; להבנות את הידע המקצועי עבור תכנון ההוראה ולקדמו. להוביל קהילות של לומדים ומלמדים ולהוות סוכני שינוי במערכת החינוך; לחנוך ולהנחות קבוצות של תלמידים, מורים מתחילים, סטאז'רים, פרחי הוראה ומורים עמיתים.