ClickCease

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל

קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל

קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל - מציע קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי: מסלול לימודים ייחודי, מקיף ומעמיק במיוחד, אשר יכשיר אתכם במיטב הידע, המיומנויות והכלים הדרושים להשתלבות בתחום הדינאמי, המאתגר והמרתק של עולם הניו מדיה והפרסום באינטרנט. 

הלימודים מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים.

הלימודים מתקיימים בת"א. 

מידע כללי

קורס ניהול פרסום ושיווק דיגיטלי של הבצפר מציע לכם הזדמנות פז לקבל הכשרה מלאה, מקיפה ומעמיקה בתחום בתחום הנדרש והמבוקש של עולמות הניו מדיה והפרסום והשיווק באינטרנט. הלימודים מועברים על ידי מרצים ואנשי מקצוע בכירים מהתעשייה, המעניקים לתלמידים הכשרה עיונית ומעשית מן המעלה הראשונה - כזו אשר תסייע בידם להשתלב בשלל העבודות בתחום - כמנהלי קמפיינים באינטרנט (ותפקידים רלוונטיים אחרים) במשרדי פרסום, במחלקות שיווק בחברות מסחריות, בחברות מדיה או כעצמאיים.

קהל יעד

הלימודים מתאימים לכל המעוניינים להשתלב בעבודות בעולם הניו מדיה והשיווק והפרסום האינטרנטי - כשכיר או עצמאי, כמו גם לעובדים מהתחום, המעוניינים להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום, להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולהתקדם ולהתפתח מקצועית. 

תנאי קבלה

תנאי הקבלה ללימודים כוללים את הדרישות הבאות: מעבר של מבחן התאמה אישי בכתב הכולל התמצאות כללית באינטרנט, רמה בסיסית באנגלית, יכולת אנליטית סבירה וזיקה לתקשורת ופרסום ומעבר של ועדת קבלה אישית. כמו כן - על התלמידים להגיע לכל שיעור מצוידים בלפטופ אישי. 

משך לימודים

הלימודים נמשכים 8 חודשים וכוללים שני מפגשים בשבוע, הנערכים בשעות הערב. 

נושאי לימודים

בין נושאי הלימוד במסלול: מבוא בשיווק ופרסום – יסודות השיווק, התנהגות צרכנים, מיתוג, אסטרטגיה שיווקית, קראייטיב ורעיונאות בדיגיטל, גוגל אדוורדס PPC, גוגל אנליטיקס, SEO, רשתות חברתיות – ניהול ושיווק באמצעות תוכן, ניהול קהילות, יהול קמפיינים ממומנים (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט לינקדאין וכיו"ב), וידאו ברשת – פרסום ושיווק באמצעות וידאו, פורטלי וידאו, תכני וידאו, פרסום ושיווק דיספליי – באנרים, עמודי נחיתה, פרוגרמטיק, רימרקטינג – שיווק ופרסום באמצעות צביעת קהלים, פילוח וטרגוט, אימייל מרקטינג, פרסום ושיווק במובייל, אפליקציות, אפליאייט – פרסום ושיווק באמצעות שותפים, תוכן – קידום, שיווק ופרסום באמצעות תכנים וקידום תכנים (אאוטבריין, טאבולה), בלוגים, וורדפרס, UI/UX – הבנת ממשקי משתמש והתנהגות גולשים, ניהול לקוח בדיגיטל – ניהול תכנית שיווק, ROI, כספים, תמחיר, חוק ומשפט ועוד.

אפשרויות תעסוקה

בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במגוון משרות ותפקידים: מנהלי לקוחות דיגיטל במשרדי פרסום, מנהלי שיווק ופרסום באינטרנט, קנייני מדיה בחברות אינטרנט, מנהלי קמפיינים בחברות אינטרנט, מקדמי אתרים בחברות אינטרנט וחברות פרסום, מנהלי תוכן וקמפיינים ברשתות חברתיות, מנהלי אפילייאט מרקטינג וכו'.