ClickCease

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום

קורס ניהול מדיה חברתית

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום

קורס ניהול מדיה חברתית

הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום, מעניק לכם הזדמנות פז לקבל הכשרה איכותית ומעמיקה בתחום ניהול מדיה חברתית.

הלימודים מתקיימים בתל אביב.

מידע כללי

במציאות של ימינו, בה פרסום ברשתות החברתיות משחק תפקיד משמעותי, שואפים משרדי פרסום, חברות וארגונים ליצור דרך המדיה החברתית, ממשק ישיר עם הצרכנים שלהם, במטרה להגדיל את מחזור המכירות, לייעל תהליכים ולעמוד ביעדי רווח. קורס ניהול מדיה חברתית בבצפר - בית הספר של חברות הפרסום, יפתח בפניכם צוהר אל עולם תוכן מרתק ומעשיר בפייסבוק, אינסטגרם, בסנפצ'אט, בטטויטר ובלינקדאין, ויקנה לכם כלים ומיומנויות לניהול משברים והתמודדות עם אתגרים הכרוכים בפרסום ברשתות החברתיות.

קהל יעד

הלימודים יתאימו לאנשי פרסום ושיווק המעוניינים להתמקצע בפרסום במדיה החברתית, לאנשי יחסי ציבור ודוברות השואפים למנף את המדיה החברתית להצלחה, לעצמאים המעוניינים לקדם את עצמם באופן מקצועי ברשתות החברתיות, ולאלו הרוצים להפוך את התחביב למקצוע והלשתלב בעבודה כמומחי מדיה חברתית בחברות המובילות במשק.

תנאי קבלה

ללימודים יתקבלו מועמדים שיעברו בהצלחה מבחן מיון וראיון קבלה.

משך לימודים

תכנית הלימודים מורכבת משתי יחידות (משך כל יחידה: 4 חודשים), הניתנות ללימוד בבנפרד או במקביל. הקורס מתקיים אחת לשבוע, בשעות הערב. 

נושאי לימודים

חלק א' -ניהול תוכן - יסודות הפרסום באינטרנט, ויצירת Mindmap לפרסום ונוכחות במדיה החברתית, הגדרות 2016 של דף בפייסבוק, דפי הפייסבוק המצליחים ביותר, קופי וכתיבה- יצירת סיפור, קריאייטיב מתקדם, הצגת תוצרים קריאייטיב + טיפים וטריקים בעולם הויזואלי, ניטור התוכן ובניית תכנית, קבוצות + אירועים, תכנית תוכן לאינסטגרם, חשבונות האינסטוש המצליחים ביותר, תוכן בסנאפצ׳ט, לינקטאין ופינטרסט, יצירת קמפיין לקידום פוסט, ניטור וניתוח תוצאות קמפיין, קופירייטינג ועוד.

חלק ב'- ניהול קמפיינים בפרסום ממומן ברשתות החברתיות - יסודות הפרסום באינטרנט יצירת Mindmap לפרסום ונוכחות בסושיאל מדיה, הגדרות קמפיין בפייסבוק – מטרות ומבנה הקמפיין, יצירת קמפיין לקידום לפוסט (בוסט), יצירת קמפיין קליקים, יצירת קמפיין לייקים וקמפיין קידום עסק מקומי, יצירת קהלים בפייסבוק – קהל מתנועת אתר, מרשימות לקוחות וממחקר קהלים, שימוש בפיקסל, מודעות ממוקדות תוצאות ועמודי נחיתה, ניטור וניתוח תוצאות הקמפיינים, תוכן שיווקי- שילוב של תוכן ופרסום, קופירייטינג, קמפייני וידאו, קמפיינים מסוגים מתקדמים, העולם האמיתי (איך מתנהלים כמנהל פרסום במדיה חברתית בעולם האמיתי? איפה מחפשים עבודה? כיצד מתנהלים עם לקוחות? חוזים, מחירים,היבטים חוקיים, ביזנס מנג'ר) ועוד.

תעודה

למסיימי התכנית שיעמדו בכל הדרישות, תוענק תעודת גמר מטעם הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום.

אפשרויות תעסוקה

בוגרי הקורס, יוכלו להשתלב במגוון תפקידים: כמנהלי מדיה חברתית במשרדי פרסום, חברות שיווק דיגיטלי, כעצמאים הנותנים שירותי שיווק ברשתות חברתיות, כמנהלי עמודים, מנהלי קמפיינים או אנליסטים של מדיה ועוד.