ClickCease

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל

קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל

קורס אסטרטגיה וניהול השיווק

הבצפר - ביה"ס של חברות הפרסום והדיגיטל - מציע לכם קורס אסטרטגיה וניהול השיווק: קורס אשר יכיר לכם את כל מרכיבי העשייה השיווקית והפרסומית, יצייד אתכם במיטב הכלים בתחום ויכשיר אתכם לתפקידים בכירים בתחום דינאמי ומרתק זה - מנהלי שיווק, מנהלי מותג, מתכנני אסטרטגיה במחלקות שיווק בחברות ואירגונים, יועצי שיווק עצמאיים, מנהלי לקוחות או פלאנרים במשרד פרסום. 

הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים!

הלימודים מתקיימים בת"א. 

מידע כללי

קורס אסטרטגיה וניהול השיווק של הבצפר הינו מסלול לימודים ייחודי, המבקש להכשיר את בוגריו לתפקידים בכירים בעולם השיווק והפרסום. תכנית הלימודים כוללת מתודות למידה בלעדיות שפותחו על ידי הבצפר, אשר יקנו לכם יכולת לחשיבה אסטרטגית ושלל כלים מעשיים ויישומיים בתחום - כך שהכשרתכם תהא מן המעלה הראשונה ובסיום הלימודים תכירו את כל מרכיבי העשייה הפרסומית והשיווקית - תלמדו כיצד להוביל קמפיין, תדעו כיצד לתכנן ולנהל מותגים וכיצד לשלוט במאפייני מוצרים, ותוכלו להוביל את תחומי השיווק והפרסום במקום עבודתכם. 

קהל יעד

הלימודים מתאימים לבוגרי תואר ראשון, המעוניינים להתמחות בתחומי ניהול השיווק והפרסום, כמו גם לבעלי עסקים ומנהלים, המעוניינים לרכוש ידע וכלים שיתרמו להם בעסקיהם. 

משך לימודים

הלימודים נמשכים 8 חודשים וכוללים 2 מפגשים בשבוע. המפגשים נערכים בשעות הערב. 

נושאי הלימודים

תכנית הלימודים משלבת בין הכשרה עיונית ותיאורטית מקיפה ומעמיקה לבין שלל תרגולים והתנסויות מעשיות מפתחות - סדנאות מעשירות, ביצוע פרויקטים ללקוחות אמיתיים וכו'.

בין נושאי הלימוד: מבנה ותהליכי עבודה במשרד פרסום, שיווק ותקשורת שיווקית – מודלים של ניתוח ובניית תכניות שיווק ופרסום תקשורת שיווקית, שיווק ופרסום למגזרים, תכנון ואסטרטגיה – מודלים לניתוח שוק, אסטרטגיה פרסומית, אסטרטגיה שיווקית, מודלים במיתוג, פיתוח מוצרים, שיטות מחקר ואיסוף מידע, תכנון אסטרטגי וניהול השיווק בעולם הדיגיטלי, תכנון מדיה, סדנה מתקדמת ומורחבת במיתוג וניהול מותגים, סדנת פרזנטציה, איסוף מידע שיווקי מהרשת – מחקרי אינטרנט, אנליטיקס, כלי ניתור שיח והתנהגות גולשים באינטרנט, כלי שיווק דיגיטלים – גוגל אדוורדס, SEO, רשתות חברתיות, וידאו, רימרקטינג, דיספליי, ניהול תוכן וניהול קמפיינים ברשת, קריאטיב – חשיבה יצירתית בפרסום, הקונספט, העיצוב והקופירייטינג, ניהול – זרימת עבודה, ניהול מו"מ, כתיבת בריפים, הפקה, מדיה, ניהול תקציבים בינלאומיים, ניתוח קמפיינים מהארץ ומהעולם – CASE STUDIES.