ClickCease

קורס ניהול מוצר עם התמחות ב- PMM - האקריו לימודי מחשבים והייטק

קורס ניהול מוצר עם התמחות ב- PMM - האקריו לימודי מחשבים והייטק

קורס ניהול מוצר עם התמחות ב- PMM - האקריו לימודי מחשבים והייטק

קורס ניהול מוצר עם התמחות ב- PMM - האקריו לימודי מחשבים והייטק

המרכז להכשרת והשמת עובדים למקצועות ההייטק HackerU מציע קורס ייחודי ומרתק להכשרת מנהלי מוצר עם התמחות ב-PMM.

הקורס יכשיר את המשתתפים כמנהלי מוצר כאשר הלימודים יתמקדו בנושאים כמו פרודקט מרקטינג, אסטרטגיית מוצר, הבנה עסקית, ראייה שיווקית ועוד. צוות ההוראה בקורס כולל אנשי מקצוע עתירי ניסיון האוחזים בידע עשיר, עובדה המבטיחה הכשרה מקצועית ואיכותית של בוגרי הקורס.

הלימודים במתכונת לימודי ערב בלבד.

מידע כללי

תחום ניהול מוצר נמצא על 'קו התפר' שבין פיתוח ועיצוב מוצר לשיווק שלו, עם התייחסות תמידית לחוויית המשתמש וצרכי הלקוח. מכאן ניתן להבין שהתמחות בתחום דורשת יכולות הוליסטיות, כגון ידע טכנולוגי ברמה גבוהה, הבנה מעמיקה של העולם העסקי וכישורים בינאישיים גבוהים.

הקורס כולל הכשרה מקיפה כמנהלי מוצר על מנת להעניק את הידע והכלים למיצוי הפוטנציאל של התלמידים. מכיוון שבכל ארגון אופי התפקיד של מנהלי המוצר הוא גמיש ומשתנה, הדגש בקורס הוא על אותן יכולות ומיומנויות שניתן להתאים לכל חברה. 

קהל יעד

הקורס מתאים למגוון קהלים:

  • לחסרי רקע בתחום
  • לעובדים בתעשיית ההייטק שרוצים להתפתח לתפקיד הבא בקריירה
  • ליזמים
  • למנהלי פיתוח ושיווק
  • למנהלי מוצרים שרוצים להעשיר את הידע שלהם

תנאי קבלה

  • שיחת  ייעוץ וראיון אישי - הבוחן את ההתאמה הבסיסית והרקע של המועמד בעבודה בסביבה ממוחשבת.
  • קורס מיון - הבוחן התאמה ראשונית ללימודי המשך. במידה והמועמד אינו עובר את שלב המיון, יקבל החזר כספי של שכר הלימוד (ראה פירוט שלב מיון). 

משך הלימודים

לימודי ערב הנמשכים כ-6 חודשים ומתקיימים פעם בשבוע בשעות הערב.

תכנית הלימודים

המסלול נחלק לשני שלבים עיקריים: 

שלב מיון - זהו למעשה קורס מקדים, האורך כ-15 שעות, שהם בערך כ-3 עד 4 מפגשים, בהם המועמדים נבדקים האם הם מתאימים לתחום, ולהפך, האם התחום מתאים להם. בשלב זה, לומדים ומכירים מהו ניהול מוצר, כיצד מבצעים מחקר שוק ואיך מזהים מתחרים, למי מיועד המוצר. עם סיום שלב המיון מתקיים מבחן מסכם, מי שעובר את המבחן בהצלחה ממשיך אל השלב המורחב, מי שאינו עובר בהצלחה, מקבל את כספו בחזרה (פרט לדמי ההרשמה).

קורס מורחב - הקורס העיקרי, נמשך כ-140 שעות אקדמיות, המועמדים השונים ילמדו את כל התחומים ועולמות התוכן החשובים ביותר בתחום הניהול המוצר, כמו פרודקט מרקטינג, אסטרטגיית מוצר, ניהול מוצר ועוד.