קורס שיווק ופרסום

נמצאו עבורך 5 מוסדות לימודים:

לימודי שיווק ופרסום

המושג שיווק בא לתאר פעולה שנועדה לקדם את המכירה. באמצעות גילוי יצירתיות ומחשבה רבה שהושקעה בתכנון, המוצר או השירותים שארגון מסויים או חברה מספקים, יקודמו מאוד ויגיעו לידיעת קהל לקוחות פוטנציאלי רחב.

בימינו, בזירה עסקית תזזיתית שמשתנה באופן תדיר ונתונה למשברים, צריך לתת את הדעת גם למאפיינים שיווקיים שונים, בכדי לדאוג שהעסק ימשיך למכור את מוצריו ללא הפסקה ויתפתח בהתמדה. מאנשי שיווק נדרש לגלות מומחיות בתחומי שיווק שונים, כמו: שיווק דיגיטלי, שיווק טכנולוגי, שיווק מוצר, שיווק עסקי, שיווק בין לאומי, שיווק ופרסום ועוד.

הקורס יוכל להקנות לכם כלים ומיומנויות ליצירת תוכן שיווקי ולתכנון קמפיינים פרסומיים בכל ערוצי התקשורת המוכרים - עיתונות, רדיו, טלוויזיה, אינטרנט, שלטי חוצות ועוד.
בנוסף, הלימודים מאפשרים לסטודנטים לחדד את החשיבה היצירתית שלהם, לחשוב מחוץ לקופסא ולרכוש טכניקות וכלים לכתיבה פרסומית ולגיבוש רעיונות שיווקיים, כדי שיוכלו להשתלב בהצלחה בעולם הפרסום.

לצד הלימודים התיאורטיים, הסטודנטים בקורס מתנסים בכתיבה מסוגים שונים - כתיבת סיסמאות, מודעות פרסומת בעיתונות, ג'ינגלים ברדיו, באנרים לאינטרנט ועוד ולומדים כיצד לתכנן קמפיין פרסומי. בפני בוגרי הקורס עומדות אפשרויות תעסוקה רבות, כגון עבודה במשרדי פרסום שונים, אך גם תעסוקה במחלקת פרסום של כל ארגון או עסק גדול. 
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות קורס שיווק ופרסום?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על קורס שיווק ופרסום?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.

מידע כללי על קורס שיווק ופרסום

הפרסום והשיווק הם כלים בעלי חשיבות עליונה לשיווק מוצרים ושירותים במשק המודרני. הפרסום והשיווק נשענים על מגוון טכניקות מתוחכמות להעברת מסרים ומתבססים על זיהוי קהלי יעד והיענות לרצונותיהם.השיווק מצריך מתן תשובה לשאלות הבאות: מי הם לקוחות הארגון? מה הם רצונותיהם? כיצד על הארגון לתת מענה לרצונות האלו בצורה טובה יותר מהמתחרים? 

רעיון השיווק המודרני קובע שעל הארגון להכיר לעומק את קהל לקוחותיו, כי רק מתוך הכרות מעמיקה זו הוא יוכל לספק את צרכי הלקוחות ולהגשים את רצונותיהם. הפרסום שואף לגיבוש תדמית של המוצר או השירות שהארגון משווק.
הצלחת הארגון תלויה במידה רבה ביכולותיו של מנהל השיווק. על מנהל השיווק להתמודד עם מידע רב, להחזיק גם ידע תיאורטי ומעשי נרחב ולהיות יצירתי וגמיש מספיק כדי להתמודד עם זירה עסקית דינמית משתנה, שלעיתים חווה משברים שונים, כולל משברים פיננסיים עולמיים.

הקורס יעניק לסטודנטים כלים לחשיבה שיווקית, להובלת מהלכים שיווקיים, להעברת מסרים שיווקיים ולתכנון מהלכים אסטרטגיים שיווקיים, שעשויים להיות ההבדל בין הצלחה כלכלית לכישלון קולוסלי. משמעות הכישלון עלולה אפילו להיות פשיטת רגל של החברה. לימודי שיווק מכשירים מנהלי שיווק או מסייעים למנהלי שיווק לשפר את מיומנויותיהם. אם אתם עובדים בתחום השיווק ומעוניינים לשפר את יכולותיכם ולהצעיד את האירגון שלכם קדימה בזירה דינמית משתנה, מהרו להירשם ללימודי שיווק ופרסום ותזכו לחווית לימודים מרתקת ולמקצוע מרתק ומתגמל.
קורס שיווק ופרסום
קבלת פרטים ללא כל התחייבות

למי מיועד קורס שיווק ופרסום?

קהל היעד של לימודי שיווק ופרסום משתנה ממוסד למוסד ובהתאם לתוכן הקורס ועם זאת, ללימודים יש מספר קהלי יעד עיקריים: אנשים שעוסקים בתחומי הניהול, המכירות והשיווק. חלק מהמכללות יאפשרו גם לאנשים חסרי רקע בתחום, אולם בעלי עניין ורצון לפתח קריירה בתחום להתקבל ללימודי שיווק ופרסום. לא רק מנהלי שיווק עשויים להפיק תועלת מהקורס הזה, אלא גם מנהלי רכש, מנהלי סחר, ומנהלי ייצור שמעוניינים לשפר את מקצועיותם לטרנדים הנפוצים היום בתחום העסקי.

קהל יעד נוסף הוא של עצמאיים בעלי עסק שרוצים לקבל כלים וידע מקצועי שיאפשר להם להתמודד בזירת העסקים המקומית או הבין לאומית בהצלחה. כמו כן בעלי חברות קטנות ובינוניות, ומנהלי החברות הללו עשויים לגלות עניין רב בלימודים בקורס זה.

מה הם תנאי הקבלה לקורס שיווק ופרסום?

משך לימודי שיווק ופרסום משתנה בהתאם למכללה בה הם נלמדים. קורסים קצרים יימשכו כ-  60 שעות לימוד אקדמיות המתפרשות על פני 12 מפגשים. בדרך כלל בין פעם לפעמיים בשבוע (לעיתים אחד מהמפגשים יתקיים בימי שישי).
חלק מהמכללות יציעו קורסים מורחבים יותר בלימודי שיווק שימשכו בין מאה ועשרים למאתיים שעות לימוד אקדמיות המתפרשות על פני, בין שלושים לארבעים מפגשים.
ברוב המכללות חלק משעות הלימוד יוקדשו לעבודה על פרויקט הגמר.

חלק מהמכללות יציעו לימודים אלה במסגרת לימודי ערב, בכדי לאפשר גם לאנשים שעובדים במשרה מלאה, להשתתף בלימודי קורס שיווק.
קורס שיווק ופרסום
קבלת פרטים ללא כל התחייבות

כמה זמן נמשך קורס שיווק ופרסום?

משך לימודי שיווק ופרסום משתנה בהתאם למכללה בה הם נלמדים. קורסים קצרים יימשכו כשישים שעות לימוד אקדמיות המתפרשות על פני כשנים עשר מפגשים. בדרך כלל בין פעם לפעמיים בשבוע (לעיתים אחד מהמפגשים יתקיים בימי שישי). חלק מהמכללות יציעו קורסים מורחבים יותר בלימודי שיווק שיימשכו בין מאה ועשרים למאתיים שעות לימוד אקדמיות המתפרשות על פני, בין שלושים לארבעים מפגשים. ברוב המכללות חלק משעות הלימוד יוקדשו לעבודה על פרויקט הגמר.

חלק מהמכללות יציעו לימודים אלה במסגרת לימודי ערב, בכדי לאפשר גם לאנשים שעובדים במשרה מלאה, להשתתף בלימודי קורס שיווק.

מה לומדים בקורס שיווק ופרסום?

נושאי הלימוד בקורס שיווק משתנים ממוסד למוסד ובהתאם לתוכן של הקורס: בקורס שיווק ומכירות וקורס ניהול פרסום ושיווק. קורס שיווק ומכירות מקיף את נושאי הלימוד הבאים: עקרונות המכירה - סגנון מכירות, ניתוח מצבי מכירה, הצגת המוצר ועוד, תקשורת בינאישית - תקשורת מילולית ובלתי מילולית ושפת גוף, ביסוס המכירה - התמודדות עם התנגדויות וסגירת מכירה, אסטרטגיית שיווק לעסקים קטנים, תוכנית שיווק , ותקשורת שיווקית ופרסום - יצירת תקשורת שיווקית יעילה.

קורס ניהול פרסום ושיווק מקיף את נושאי הלימוד הבאים: מבוא לשיווק - הכרת התפיסה השיווקית ותמהיל השיווק, מידע שיווקי ומחקרי שוק, התנהגות צרכנית, תכנון מערכת הפצה, הכנת תוכנית שיווקית, שיווק באינטרנט, פרסום, מכירות, ושיווק ישיר וקידום מכירות.

את נושאי הלימוד יעבירו מרצים ומרצות מובילים בתחומם, בעלי ידע וניסיון מקצועי רב בתחום השיווק. מי שמתעניין בנושאי הלימוד של קורס שיווק, עשוי גם לגלות עניין בקורסים הבאים: קורס שיווק באינטרנט, קורס שיווק ופרסום לסלולר ועוד.

איזו תעודה מקבלים בוגרי קורס שיווק ופרסום?

למי שסיים קורס שיווק, אחרי שעמד בחובותיו הלימודיים כמו: הגשת תרגילים, השתלמות מעשית, עמידה בחובת הנוכחות, הגשת פרויקט הסיום ולעיתים אף הצלחה במבחנים, תוענק תעודת גמר והסמכה מטעם המכללה בה הם למדו. באמצעות תעודה זו הם יוכלו להציג את מועמדותם למשרות נחשקות יותר בתחום השיווק ועשויים אף להתקדם בארגונים בהם הם עובדים. 

אילו אפשרויות לימודים נוספות יש לבוגרי קורס שיווק ופרסום?

בוגרים של קורסי שיווק, עשויים לפנות ללימודי המשך. בהנחה ותחומי הפרסום והשיווק מעניינים אותם הם יכולים ללמוד  קורס פרסום במדיה החברתית תחום המתקדם יותר של לימודי הפרסום. כיום, ניתן לראות כי המדיה התקשורתית כגון פייסבוק, טוויטר, יוטיוב ועוד, הינה פופולארית ביותר ומאפשר לפרסם תכנים משתנים בצורה זולה ואפקטיבית.

תואר ראשון בשיווק טכנולוגי הינו תחום מקיף יותר מקורס הנמשך רק חודשים ספורים, וכולל נושאים נוספים השייכים לכלכלה, הפסיכולוגיה, עיצוב גרפי ועוד.
תחום לימודים אחר שכולל גם לימודי תואר ראשון, הינו תואר ראשון במנהל עסקים ושיווק אשר שם דגש גדול יותר על כלכלה וניהול עסקים מאשר על שיווק.

במה עוסקים בוגרי קורס שיווק ופרסום?

כיום, צריך אנשי פרסום בתחומי עניין מגוונים בין אם ברפואה, בהמצאות טכנולוגיות חדשות, טלויזיה, קולנוע ועוד.
אנשי השיווק והפרסום מקדמים את התחום שאותו הם מייצגים, מעלים את המודעות לגביהם ועל ידי כך מצליחים לשווק ולקדם את המכירות של המוצרים שהם רוצים לקדם.

בוגרי קורס שיווק יוכלו להתקדם בארגונים שבהם הם עובדים מתפקידים זוטרים לתפקידי מנהלי שיווק ופרסום. חלק מבוגרי הקורס יוכלו אף להגיש את מועמדותם למשרות מנהלי שיווק במשרדי פרסום. כמו כן אנשים שרוצים לפנות לאפיק עצמאי עשויים לעשות שימוש בידע הרב שצברו במהלך לימודי שיווק ופרסום, כדי להקים עסק עצמאי ולשווק באופן יעיל את המוצר אותו הם מקדמים.
מודעה
מחפש קורס שיווק ופרסום?
מחפש קורס שיווק ופרסום?
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: עכו
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: תל אביב, ב"ש ורעננה
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: סניפים בכל הארץ
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: ירושלים
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: פריסה ארצית
מוסדות לימוד בישראל
לימודים
השאר פרטים ונציגי המוסדות שסימנת ייצרו איתך קשר בקרוב!
התחייבות: פרטיך אינם מועברים למוסדות שלא סימנת
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎
מודעה