קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית

קבלת פרטים ללא כל התחייבות
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש
קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

לימודי MARCOM במכללות

כל בעל עסק יודע, שלא משנה כמה המוצר או השירות שאותו הוא מוכר טוב ושימושי - אם אחד אחד לא יידע על קיומו - הוא לא יימכר. דרך אחת ליידע את קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם היא פרסום - בטלוויזיה, ברדיו, בעיתון, באינטרנט. אך כיום, המודעות לפרסומת הפכה את הלקוח הפוטנציאלי לחשדן וספקן בנוגע לטיב המוצר או השירות, ולכן נולד צורך לסוג חדש של פרסום, שמאיר את החברה ומוצריה באופן חיובי, דרך עזרים כגון מצגות, אירועים, מוצרים נלווים, ועוד. לפרסום החדש הזה קוראים MARCOM - תקשורת שיווקית. 

תחום השיווק והפרסום מכיל בתוכו את אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשנים האחרונות - קורס מרקום. קורס זה מועבר במספר מוסדות לימוד ברחבי הארץ. משמעות המרקום היא תקשורת שיווקית, על כל חלקיה. תחום זה מתפתח בשנים האחרונות בארגונים, חברות ותעשיות. בתור אנשי מרקום תהיו אחראים על השיווק של הפרויקט, המוצר, החברה בשווקים בינלאומיים, אחראים על הפרסום, למציאת קהל יעד שיכול להשקיע בעתיד במוצר וכו'. מרקום היא בעצם פונקציה אשר מאפשרת לרכז את כל הפעילויות השונות של התקשורת השיווקית בתוך חברה מסוימת. קורס מרקום מלמד כיצד לשווק תדמית רצויה של מוצר תוך שימוש בכמה שיותר אמצעי תקשורת כגון עיתונות, טלוויזיה, תערוכות, שלטי חוצות.
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי אודות קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית

מרקום הוא שם כולל ליחידת תקשורת שיווקית בחברה מסוימת. איש המרקום אחראי להגדיר קו שיווקי אחיד לקהלי יעד שונים, כגון עובדי החברה עצמם, לקוחות פוטנציאליים, עובדים שעתידים להשתלב בחברה וכו'. פעילות המרקום היא ענפה מאוד ובכל חברה היא מתמקדת בפן אחר כגון תערוכות, אירועים, פרסום ושיווק לקהל יעד מסוים וכו'. איש המרקום אחראי על יצירת קו תדמית שמתבטא בכרטיסי ביקור, בניירות מכתבים, עלונים, פרוספקטים ועוד.

המרקום הוא מושג מעולם ההייטק, שפירושו הרשמי הוא Marketing Communications . כאמור, המושג התחיל בעולם ההייטק ולאחר מכן התפשט גם לענפים אחרים בשוק התעסוקה. המרקום עושה סדר בהתנהלות השיווקית ודואג כי העיצוב, התדמית, הביתנים בתערוכות יהיו קשורים באופן בלתי נפרד אחד בשני ויעבירו את אותו המסר. המרקום עוסק ביחסי ציבור, בפרסום, אירועים, קשרי חוץ, הפקות דפוס ועוד. בקורס תקשורת שיווקית תלמדו את הנושאים הנ"ל, בתוספת תקשורת שיווקית תדמיתית, שמשתמשת בכל החזיתות כגון יחסי ציבור, פרסום, דיוור ישיר וטלמרקטינג. הלימודים כוללים לימודים תיאורטיים, אך גם התנסות מעשית. בוגרי הקורס יכולים להשתלב כאנשי מרקום בכל חברה או ארגון. 

למי מיועד קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

קורס מרקום - תקשורת שיווקית פתוח בפני הציבור הרחב, אך בעיקרו פונה למנהלי שיווקים ואנשי פרסום שרוצים להשתלב ספציפית בעולם המרקום. שורשי התחום נמצאים בענף ההיי טק ולכן, הוא יכול בהחלט להתאים לאנשי ההייטק. בנוסף, אם אתם אנשים דינאמיים ובעלי חוש אסתטי, שמעוניינים להרחיב את הידע שלכם, או שהנכם עוסקים במקצועות הפרסום ויחסי הציבור ורוצים לעשות הסבה מקצועית, אתם מוזמנים ללמוד קורס מרקום. כמו כן, אקדמאים בעלי תואר ראשון או תואר שני בתחומים שיש להם נגיעה כלשהי לתחום התקשורת השיווקית, אם זה פרסום, יחסי ציבור, כלכלה ומשפטים, יתקבלו בברכה לקורס.

קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית - תנאי קבלה

תנאי הקבלה לקורס MARCOM - תקשורת שיווקית משתנים ממכללה למכללה, וישנן מכללות אשר דורשות ניסיון בתחום השיווק או הפרסום, או סיום קורס בתחומים אלו. מכללות אחרות דורשות אף תואר ראשון כתנאי קבלה לקורס. במכללות אחרות, המציעות את הקורס לקהל הרחב, תנאי הקבלה פחות מחמירים ולכן תידרשו לתעודת 12 שנות לימוד בלבד. 

בחלק מהמכללות ייתכן ותצטרכו לעבור ראיון קבלה קצר. כמו כן, חלק גדול מהלימודים מסתמך על חומרים בשפה האנגלית, כך שאם האנגלית שלכם קצת חלודה, כדאי לכם לשפר אותה עם קורס אנגלית מזורז. 

כמה זמן נמשך קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

משך הלימודים בקורס מרקום - תקשורת שיווקית משתנה ממכללה למכללה, אך בדרך כלל מדובר בקורס של כ - 60 עד 120 שעות לימוד, המתקיים פעם בשבוע לאורך מספר חודשים. אם אתם חוששים שסדר היום שלכם לא יאפשר לכם להרשם ללימודים, אין סיבה לחשוש - מכללות רבות מודעות לסדר היום העמוס של אנשים עובדים, ולכן מציעות קורס מרקום גם בשעות הבוקר, וגם לימודים בשעות הערב ו/ או בימי שישי בבוקר, כך שאם אתם עובדים במשרה מלאה, או בעלי עיסוקים אחרים, תוכלו בכל זאת להשתלב בלימודים מבלי לפגוע בסדר יומכם.

מה לומדים בקורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

תכני הלימוד של קורס MARCOM תקשורת שיווקית כוללים: פרסום, יחסי ציבור, מיתוג, קידום מכירות, שימוש בערוצי התקשורת עבור המרקום, בניית תוכנית שיווקית, הקניית כלים ניהוליים ויצירתיים לפרוייקט מרקום, ניהול משא ומתן, זכויות יוצרים, לוגיסטיקה, תמחור, תקצוב, יוזמה, נהלי עבודה, ניהול ובקרה תקציבית, עבודה עם ספקים מחו"ל, היחשפות לעולם הדפוס, עקרונות השיווק ועוד.

בקורס זה אתם תלמדו כיצד להיות יזמים, כיצד לארגן לו"זים, ביתנים, מסעות פרסום, כיצד לתפעל ולממש פרוייקטים שיווקים. בנוסף, לימודי מרקום יקנו לכם כלים בתחום התקשורת השיווקית תוך התייחסות לבקרת פרוייקטים וניהולם בשליטה מוחלטת. מעבר לשיעורים העיוניים, הלימודים כוללים פן התנסותי בתחום וכמו כן בניית תיק עבודות. אתם תלמדו איך להעביר מסרים לאוכלוסיית היעד של המוצר, שעבורה נועד מסע הפרסום התקשורתי. קהל היעד של המרקום יכול להיות העיתונות, גורמים פנימיים בחברה, לקוחות עתידיים או קיימים, קהילות פיננסיות ועוד. 

קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית - תעודה

בוגרי קורס MARCOM - תקשורת שיווקית, אשר יעמדו בכל דרישות הלימודים (כולל נוכחות ב - 80 אחוז מהשיעורים, השתתפות בהתנסות מעשית, עמידב במבחן הסיום), יקבלו תעודת גמר מטעם המכללה בה למדו.
 
אם בסיום הלימודים תרצו להתפתח מבחינה מקצועית ולהעשיר את הידע שלכם, תוכלו להמשיך ללימודי תואר ראשון בפרסום, שייתנו לכם סקירה הרבה יותר נרחבת בנושא הפרסום, ויכשירו אתכם מכל הבחינות הקשורות לקורס זה. אולי תרצו דווקא להתקדם לכיוון תפקידים הקשורים לשיווק, כמו סמנכ"ל שיווק, ולכן תוכלו להמשיך ללימודים אינטנסיביים יותר של תואר ראשון במנהל עסקים, ועוד. 

אפשרויות תעסוקה לבוגרי קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

בוגרי קורס מרקום יכולים להשתלב בעבודות בתור אחראי מרקום בחברות הייטק, ארגונים חברתיים, חברות סטארט אפ, עמותות, ועוד. העבודה של אחראי המרקום תכלול ארגון אירועים ותערוכות, כלומר, להחליט אילו תערוכות יעניקו לחברה חשיפה חיובית, אילו שוות את ההשקעה, מה ניתן לחדש בתערוכה ועוד. בנוסף, אחד מתחומי האחריות של המרקום הינו אתר האינטרנט של החברה, אשר צריך להביע בין השאר את הפעילות השיווקית של החברה, את המסר שהיא רוצה להביע לקהל היעד שלה.

יתר על כן, מנהל המרקום דואג לקו העיצוב של החברה ולכן חומרי דפוס שונים כגון כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים, פרוספקטים ועוד – עוברים דרכו לאישורו והיישר לדפוס. חלק נוסף מתפקידו של מנהל המרקום זה לקבוע באיזה מקומות צריך להיות מאוזכרים, לאיזה אירועים צריך ללכת, איך ייראה לוגו החברה, איך יהיה אתר האינטרנט, כיצד ייראה כרטיס הביקור וכל דבר אשר משווק ומפרסם את החברה בצורה בה היא רוצה להיתפס.
מודעה

מחפש קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?

מחפש קורס MARCOM מרקום - תקשורת שיווקית?
כל הארץ
אזור הצפון
אזור המרכז
אזור הדרום
אזור השרון
אזור חיפה
אזור ירושלים
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: סניפים בכל הארץ
סמן ליצירת קשר מיידי
מיקום בארץ: סניפים בכל הארץ
מוסדות לימוד בישראל
לימודים

השאר פרטים ונציגי המוסדות שסימנת ייצרו איתך קשר בקרוב!

התחייבות: פרטיך אינם מועברים למוסדות שלא סימנת

מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש
מודעה