חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל

חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל

סדנת כתיבה שיווקית לדיגיטל ולרשתות החברתיות מיועדת למעוניינים לרכוש כלי הבעה, כתיבה ושיווק, אשר ישמשו אותם בעת כתיבת מסרים שיווקים לכל סוגי המדיה הדיגיטלית העכשווית. יתרון קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית לדיגיטל בבית הספר לחשיפה נעוץ בהתמקדותו בתחום חשוב, עדכני ושימושי באופן מקצועי, דבר הבא לידי ביטוי במגוון נושאי הלימוד.

הלימודים מוכרים לפיקדון חיילים משוחררים.

הקורס במתכונת לימודי ערב.

הלימודים מתקיימים בתל אביב - הכפר הירוק.
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי

קופירייטר חייב להיות מקצוען בתחומים רבים, עליו להבין את התנהגות הצרכנים ומה מניע צרכן לפעולה, לדעת לאפיין את השוק, להבין מה עושים המתחרים, לנתח את יתרונות המוצר או השירות שהוא צריך לפרסם ואת חולשותיהם, לזהות או לגבש את המסר המרכזי שעל בסיסו בונים קמפיין, לשלוט בסגנונות כתיבה שונים כולל כתיבה שיווקית ופרסומית, לדעת כיצד לכתוב לפרסום באינטרנט וניו מדיה, לשלוט בכללי הכתיבה במדיה הדיגיטלית ובמגוון רחב נוסף של כלי שיווק ופרסום – את כולם נלמד בקורס.

משך הלימודים

18 מפגשים, 72 שעות אקדמאיות. המפגשים מתקיימים בשעות הערב אחת לשבוע 18:00 – 21:00.

תנאי קבלה

על המועמדים למלא שאלון עם משימת קופי טסט.

נושאי לימוד

כוחה של מילה, הכרת משרד הפרסום ובעלי התפקידים בו, מה זה לקוח/צרכן, מאפייני התנהגות וכלי השכנוע שפועלים עליו, תהליכי קבלת החלטות והסרת מחסומים, המסר הפרסומי והמוח האנושי, סגנונות כתיבה שונים, דגש על כתיבה שיווקית, כתיבה לאתרים, דפי נחיתה, מאמרים, קידום אורגני, קידום ממומן, מילות מפתח, הצד האפל של גוגל, מבנה ועיצוב טקסט, תסריטים, תשדירי רדיו, פרסום גרילה, פרסום ויראלי ועוד.

ממי לומדים? המרצים בקורס הם מהמובילים בתחום הקופירייטינג וכתובה שיווקית לדיגיטל, והם משלבים מקצוענות עם ניסיון מעשי ומיומנויות הוראה.

איתן כרמי מומחה לכתיבה שיווקית ותכנים לאינטרנט, כתיבה מקדמת אתרים במנועי חיפוש ודיוור ישיר. קופירייטר בכיר שעבד במשרדי הפרסום הגדולים. בוגר של ביה"ס לקופירייטינג תרצה גרנות וסדנאות פרסום בינלאומיות בחו"ל.

אושרית בריל, M.B.A.
מנהלת תוכן בחברה המתמחה בפרסום ושיווק דיגיטלי לענף המסעדות  ובמקביל מספקת שירותי תוכן ועריכה ללקוחות מתחומי עיסוק שונים, כולל ליווי בבניית שפת המותג. שימשה בעברה כמנהלת תקשורת שיווקית (מרקום) בחברת 'שריונית חסם' וכמנהלת שיווק באתר 2eat.