חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית

קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיה חברתית של בית הספר חשיפה מבית האוניברסיטה הפתוחה, מיועד להקנות ללומדים את הכלים העכשוויים המשמשים אנשי שיווק, מנהלי דיגיטל ומנהלי מדיה חברתית בכל חברה או עסק, תוך מבט רחב ומעמיק - לשם ניהול ערוצי המדיה השונים, לצורך קידום אישי וכן קידום העסקים.

הלימודים מתקיימים בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק – צפון תל אביב.

הלימודים מתקיימים בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה הנמל - חיפה. 

יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי

תכנית הלימודים כוללת התנסות מעשית במעבדת התקשורת של בית הספר, חשיפה ותרגול של הפונקציות והכלים הרלוונטיים בהקמת קמפיינים, ביצוע אופטימיזציה הלכה למעשה, וכן ניהול אפקטיבי של המותג/העסק ברשת החברתית לאורך מחזור חייו. בסיום הלימודים פתוחה בפניך האפשרות להשתלב בשוק העבודה! 

מתכונת הקורס

המפגשים מתקיימים בשעות הערב פעמיים בשבוע. 120 שעות אקדמיות, כ- 4 חודשים, 25 מפגשים.

נושאי הלימוד

  • ניהול קמפיינים google adwords: הקמה, בקרה ואופטימיזציה.
  • הזירה החברתית - ניהול תוכן אורגני וממומן בפייסבוק (קמפיינים ממומנים).
  • הקמת דפי נחיתה.
  • אסטרטגיה שיווקית - בניית אסטרטגיית בידול, מיצוב ומיתוג.
  • הפרסום האינטראקטיבי. ניהול קהילה ומותג באמצעות אינסטגראם.
  • קידום שיווקי באמצעות YOUTUBE.
  • מדידה וקידום שיווקי – google analytics.
  • קריאייטיב וכתיבה שיווקית.
  • ניהול מועדוני לקוחות: עבודה עם מערכות דיוור אלקטרוניות.

שיטת הלימוד

במהלך הקורס יינתנו תרגילים בהקמת ובניית קמפיינים – כך שבסיום הקורס יציג הסטודנט פרויקט סופי:
מטרות ויעדים + הדרך לביצוע בפועל של קמפיין, תוך יישום הגישות והכלים שנרכשו בקורס, כל זאת בהנחיה אישית של צוות ההוראה.