חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

קורס עיצוב גרפי לדיגיטל

חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

התמחות בעיצוב גרפי, עיצוב מוצרים דיגיטליים, עיצוב ואיפיון UX/UI

לימודי עיצוב גרפי לדיגיטל עם התמחות באיפיון ובעיצוב ממשק וחוויית משתמש (UX/UI) היא התוכנית המקצועית היחידה בישראל הנלמדת תחת פיקוח אקדמי ובמעטפת של האוניברסיטה הפתוחה.

הלימודים מתקיימים קמפוס האוניברסיטה הפתוחה הכפר הירוק – צפון תל אביב.

מידע כללי

במסגרת הקורס תיחפשו למגוון תחומים, כשתחומי הלימוד העיקריים הנלמדים בקורס הם:
  • עיצוב גרפי לפרסום ולאינטראקטיב
  • UX/UI עיצוב ואיפיון מוצר + חווית משתמש
  • עיצוב טכנולוגי: Photoshop Illustrator After Effects XD

משך לימודים

פעמיים בשבוע למשך 4 סמסטרים, לימודי יום או ערב. התכנית כוללת סך- 695 שעות אקדמיות.

נושאי לימוד

בסוף התכנית תדעו לעצב מוצרים דיגיטליים ומוצרי דפוס, במתודולוגיות העבודה המתקדמות והנכונות איתן עובדים בתעשייה עצמה:
  • פרסום אינטראקטיבי – מיתוג דיגיטלי
  • פיתוח קונספט עיצובי
  • טיפוגרפיה - אומנות עיצוב טקסט
  • עיצוב רספונסיבי - אפליקציות ואתרים אינטראקטיבים
  • תכנון הממשק - UI, חווית המשתמש-UX ויצירת העיצוב הגרפי של המוצר
  • בניית אתר אינטראקטיבי
  • איפיון המוצר וקהלי היעד

תעודה

בסיום הלימודים ולאחר בניית תיק עבודות אישי המשקף עבודות משלב הקונספט ועד לביצוע הסופי תוענק לכל סטודנט, אשר יעמוד בכל חובותיו בקורסים השונים ויסיים אותם בהצלחה, תעודת סיום של תכנית הלימודים מטעם בית הספר חשיפה, לימודי החוץ, האוניברסיטה הפתוחה.