ClickCease

המכללה המשותפת

קורס המשרד הממוחשב

המכללה המשותפת

קורס המשרד הממוחשב

המכללה המשותפת מציעה מגוון רחב של קורסים מקצועיים ויישומיים לשוק העבודה, וביניהם מסלול ללימודי המשרד הממוחשב, המאפשר היכרות מעמיקה עם סביבת העבודה הממוחשבת.

מידע נוסף

המחשב הפך בשנים האחרונות לכלי עבודה מרכזי ובסיסי, המחייב היכרות והכשרה של אנשי מקצוע לניהול המשרד הממוחשב. המכללה המשותפת מציעה מסלול לימודים ייחודי להיכרות עם העולם הממוחשב ולניהול המשרד הממוחשב, המאופיין בטכנולוגיות חדשות ובתוכנות ניהול משרד מתקדמות לייעול ושיפור העבודה המשרדית. המכללה המשותפת מעניקה לסטודנטים בקורס מגוון רחב של יתרונות ובהם צוות מרצים מיומן ומנוסה, אפשרות תרגול במעבדות המכללה, תכנית לימודים מעודכנת לשוק העבודה, ועוד.

במסגרת קורס ניהול המשרד הממוחשב לומדים התלמידים מגוון רחב של נושאים וביניהם ניהול והפעלה של מערכת אופיס, ניהול וארגון שולחן העבודה, תוכנת וורד, תוכנת אקסל, אאוטלוק וניהול היומן האלקטרוני, היכרות עם עולם האינטרנט, הקלדה בשיטה עיוורת, ניסוח מכתבים ברמה גבוהה, ועוד. בוגרי הקורס יזכו לתעודת גמר מטעם המכללה המשותפת.

קורס ניהול המשרד הממוחשב במכללה המשותפת מתקיים בסניפים הבאים: קמפוס חיפה, קריות, סכנין, נצרת, כרמיאל, טבריה, חדרה, נתניה.