ClickCease

המכללה המשותפת

ניהול מערכות משרדיות

המכללה המשותפת

ניהול מערכות משרדיות

המכללה המשותפת מציעה מסלול בניהול מערכות משרדיות כחלק ממסלולי הלימוד, המקנה מיומנויות בתחום ניהול המשרד המודרני, ומכין לקראת בחינות משרד העבודה לתעודת מזכירה סוג 1.

מידע נוסף

לימודי ניהול מערכות משרדיות במכללה המשותפת מיועדים להעניק ידע בתחום ניהול המשרד המודרני ובעבודה בסביבה ממוחשבת, וכן מכינים לבחינות משרד העבודה והרווחה לקראת תעודת מקצוע מזכירה סוג 1. ניתן להמשיך בלימודים במספר התמחויות: התמחות משפטית, התמחות רפואית, התמחות בביטוח, התמחות בשיווק ואומנות המכירה והתמחות בחשבונאות. במהלך הלימודים נחשפים הסטודנטים למגוון נושאי לימוד כגון מנהל-מושגי יסוד, ניהול מערכות משרדיות, תכתובת מנהלתית, מיומנויות מחשב, יסודות בחשבונאות, אנגלית עסקית ועוד. בנוסף ישתתפו הסטודנטים בסדנאות לשיפור מיומנויות עבודת המזכירה. משך הקורס כשנה וחצי.

המכללה המשותפת מעניקה לסטודנטים במסלול ניהול מערכות משרדיות חווית למידה מעמיקה ומאתגרת אודות לצוות מרצים מיומן, המומחה  בתחום המינהל ובעל ניסיון רב. בוגרי הקורס אשר יעמדו בדרישות יקבלו תעודת הסמכה מטעם המכללה המשותפת - מזכירה סוג 1. כמו כן, לעוברי הבחינות של משרד העבודה יוענקו שתי תעודות נוספות: תעודת גמר - ניהול מערכות משרדיות ותעודת מקצוע - מזכירות סוג 1.

קורס ניהול מערכות משרדיות ומזכירות סוג 1 במכללה המשותפת נלמד בסניפי המכללה הבאים: חיפה, קריות, סכנין, נצרת, כרמיאל, טבריה, חדרה, נתניה.