ClickCease

מכללת פסגות

קורס קידום אתרים אורגני בגוגל SEO

מכללת פסגות

קורס קידום אתרים אורגני בגוגל SEO

מכללת פסגות מציעה קורס קידום אתרים אורגני בגוגל (קורס SEO) - מסלול לימודיםפ מקיף ומעמיק אשר ילמד אתכם כיצד להשפיע על צותאות החיפוש בגוגל. במהלך הקורס תלמדו לא רק את סודות ה-SEO, אלא גם ניהול מדיה חברתית (SMO), קידום בווידאו, ניהול מוניטין, ניהול והקמת עסק בתחום ועוד שלל נושאים חשובים ומעשירים - כך שעם סיום הלימודים תוכלו להשתלב במהרה בשלל העבודות בתחום מבוקש זה. 

הלימודים מתקיימים ברחובות וברמת גן. 

מחירי השקה מיוחדים לנרשמים לקורס.

מידע כללי

קורס קידום אתרים אורגני בגוגל של מכללת פסגות, הידוע גם כקורס SEO, מציע לכם הזדמנות פז לרכוש את מיטב הידע, המיומנויות והכלים בתחום המבוקש של קידום האתרים. הלימודים בקורס משלבים בין הפן העיוני והתיאורטי לפן המעשי - כך שהכשרתם של הבוגרים הינה מן המעלה הראשונה. הקורס יעסוק לא רק ב-SEO (Search Engine Optimazation), אלא גם בשלל נושאים משלימים - ניהול מדיה חברתית - SMO, קידום בווידאו - VSEO, ניהול מוניטין - ORM, קידום אפליקציות וקידום במובייל, גוגל אנליטיקס והקמת וניהול עסק בתחום - כך שהידע המקצועי וארגז הכלים של הבוגרים הוא עשיר במיוחד, ועם סיום הלימודים הם יכולים להשתלב בשלל העבודות בתחום - כשכירים או כעצמאיים. 

קהל יעד

הלימודים מתאימים לכל המעוניינים לפתח קריירה חדשה (או לבצעה הסבה מקצועית) לעולם השיווק והפרסום הדיגיטלי. כן מתאימים הלימודים לאנשי שיווק, המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם ולהתפתח מקצועית, כמו גם לבעלי עסקים ומנהלים, הרוצים ללמוד כיצד לקדם את עצמם בגוגל בצורה יעילה יותר - כזו היכולה לתרום רבות להצלחתם. 

תנאי קבלה

על מנת להתקבל ללימודים נדרשים המועמדים להיות בעלי אנגלית ברמה טובה ויכולות בתפעול המחשב (ברמת משתמש). 

משך לימודים

הקורס כולל 205 שעות לימוד (מתוכן 50 שעות תרגול בבית ו-155 שעות כיתה), הנפרשות על פני 31 מפגשים. הלימודים מתקיימים בשעות הערב (17:30-21:30) - כך שגם אנשים עובדים יכולים להשתלב בלימודים בקלות ובנוחות. 

נושאי לימודים

בין נושאי הלימוד בקורס: הכרות ורקע כללי עם עולם האינטרנט, HTML, WordPress, האלגוריתמים של גוגל, גורמי השפעה על קידום האתר, העכביש של גוגל, ענישה של גוגל - סיבות ופתרונות, אתר אינטרנט ככלי שיווקי, קידום ממומן מול קידום אורגני, בניית אסטרטגיית שיווק, תפקידו של מקדם האתרים, מחקר שוק, מתחרים ומילות מפתח, אופטימיזציה למבנה האתר, אופטימיזציה לתוכן האתר, קישורים בקידום אתרים, קידום דרך יוטיוב, Google Analytics, מדיה חברתית - טוויטר, פייסבוק, גוגל פלוס, לינקדאין, קידום אפליקציות, ניהול מוניטין באינטרנט, הקמת עסק לקידום אתרים ועוד.