מכללת RES

קורס ניהול ופרסום קמפיין בפייסבוק ורשתות חברתיות

מכללת RES

למה ללמוד ניהול קמפיין Facebook ורשתות חברתיות?

הרשתות החברתיות הולכות ומתבססות כאחת מפלטפורמות השיווק החשובות באינטרנט, והפער בין עסקים השולטים בקידום ברשת החברתית לבין אלו שלא הולך ומתרחב. אמנם עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסק בפייסבוק ולקדם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את מטרות השיווק ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק, יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד והמעקב של הרשת החברתית ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק.

הלימודים מתקיימים בראש פינה.

יום לימודים אחד בשבוע בשעות הערב.

מטרת הקורס

הרשתות החברתיות הולכות ומתבססות כאחת מפלטפורמות השיווק החשובות באינטרנט, והפער בין עסקים השולטים בקידום ברשת החברתית לבין אלו שלא הולך ומתרחב. אמנם עקרונית כל אחד יכול לפתוח דף עסק בפייסבוק ולקדם אותו בתשלום, אבל כדי להגשים את מטרות השיווק ולשפר את החזר ההשקעה של הקמפיינים בפייסבוק, יש להכיר את אפשרויות הפרסום, המיקוד והמעקב של הרשת החברתית ולדעת להתאים אותם לצורכי העסק.

דרישות הקורס

  • אנגלית בסיסית

משך הלימודים

9 מפגשים (סך הכל 27 שעות).

נושאי הלימוד

שיעור מס 1:
  • יסודות הפרסום, הכרת מושגים ומונחים בסיסים, מיתוג ואסטרטגיה
שיעור מס 2: 
  • ניהול עמוד עסקי ללקוח, הכרת ממשק הניהול, ניתוח סטטיסטיקות
שיעור מס 3:
  • הקמה וניהול קמפיינים בפייסבוק, הכרת ממשק ניהול העמודים של פייסבוק, סוגי קמפיינים, קידום, ניתוח סטטיסטיקות
שיעור מס 4:
  • מחקר ושימוש מתקדם בקהלים, שימוש ברשימות תפוצה, יעדים
שיעור מס 5:
  • שימוש בכלי פרסום, שימוש בקודי מעקב והטמעתם באתרים, ניהול מודעות, יצירת קהלים מרשימות תפוצה, ניהול לקוחות באמצעות Manager Business
שיעור מס 6:
  • ניתוח ואופטימיזציה, משמעות תוצאות הקמפיין, כיצד מבצעים אופטימיזציה ומשפרים את הקמפיין, עמידה ביעדים שהוגדרו
שיעור מס 7:
  • יו טיוב, לינקדאין, טוויטר ועוד, ייחוד כל רשת, איפון הרשתות
שיעור מס 8:
  • פרסום באינסטגרם ורשתות נוספות, כיצד מפרסמים, דפי נחיתה
שיעור מס 9:
  • הבדלי קמפיינים בין פייסבוק לאינסטגרם, באילו עוד רשתות חברתיות ניתן לפרסם?, סיכום קורס