ClickCease

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising)

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס פרסום באינטרנט (Online Advertising)

המערך ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה מציע מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד בתחומי מנהלים ופיננסים, במסגרת הלימודים בבית ספר תפנית. 
 
הלימודים מתקיימים בשלוחות תל אביב, באר שבע, רעננה ראשון לציון.

מידע כללי אודות הלימודים

הפרסום הפוסט־מודרני שינה את פניו, וכולל היום מדיות מגוונות, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. הפרסום הוא כלי מרכזי במימוש מוצלח של תוכניות השיווק של חברות וארגונים, והעיסוק בו כיום הוא מקצועי ומאתגר, ודורש ידע תיאורטי ומעשי רב. התמחות זו בפרסום נועדה לחשוף בפניכם את הפנים הרבות של תחום זה, לסייע לכם לרכוש ידע תיאורטי רלבנטי, ולאמץ כלים מעשיים שיתרמו לעניין שלכם בתחום זה ולהתקדמותכם האישית בו. בקורס ילַמדו ויתַרגלו אנשי מקצוע מובילים בתחומי הפרסום המסורתי והאינטרנטי.  

מטרות הקורס

- הקניית ידע בתחום הפרסום תוך שימת דגש בפרסום באינטרנט
- רכישת כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה
- הכרת המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים

קהל היעד

הקורס מיועד לעוסקים בתחום הפרסום ו/או לאנשים המיועדים לתפקידים בתחום זה, המעוניינים להרחיב אופקים ולרכוש ידע מקצועי וכישורים מעשיים שיסייעו להצלחתם בעבודתם.

תנאי קבלה

- 12 שנות לימוד ומעלה - תינתן העדפה לבעלי תואר אקדמי
- ועדת קבלה

נושאי לימוד

- ניהול הפרסום באינטרנט
- קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google
- שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לפרסום
- קביעת יעדי הפרסום והגדרת קהל המטרה לתקשור
- בניית תקציב הפרסום
- החלטות מסר
- החלטות מדיה
- מדידת יעילות הפרסום
- המסחר האלקטרוני
- קריירה בעולם הפרסום
- יחסי ציבור וטיפול בתקשורת משברית

שיטת הלימוד

הרצאות פרונטליות המשלבות חומר עיוני, ניתוח מסעי פרסום, צפייה בפרסומות רבות, וסדנה מעשית. המשתתפים יקבלו את המהדורה החדשה של הספר "ניהול השיווק" מאת קוטלר, קלר והורניק, בהוצאת האוניברסיטה הפתוחה.

קורס מתוקשב

הלימוד בקורס מלווה באתר קורס (סגור), ובו חומרי הרחבה והעשרה רבים, ביניהם מאמרים מכתבי העת המובילים בתחום, כתבות מהעיתונות המקצועית, קישור לאתרים מקצועיים מומלצים ועוד.

דרישות הקורס

נוכחות ב־80% מהמפגשים, נוחחות במפגש מקצועי שיתקיים בשלוחת רעננה, וכן הכנת פרזנטציה בקבוצות במסגרת סדנה.

משך הקורס

הקורס, אשר נלמד במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום הינו הקורס בהיקף של 60 שעות לימוד אקדמיות.  לעומדים בדרישות הקורס, תינתן תעודה מטעם לימודי ההמשך של האוניברסיטה הפתוחה.