תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי

בית הספר למנהלים ופיננסים - תפנית, הפועל במסגרת המערך ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס פרסום בעידן הדיגיטלי הנלמד במסגרת מסלול ניהול השיווק והפרסום.

מידע נוסף

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי - מידע כללי הפרסום הינו כלי מרכזי בהוצאה לפועל מוצלחת של תכניות השיווק הפרסום והפוסט-מודרני שינה את פניו וכולל היום מדיות מגוונות, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים. מטרות קורס פרסום בעידן הדיגיטלי הינה להקנות למשתתפים בו ידע בתחום הפרסום באינטרנט, להעניק להם כלים יישומיים לשימוש יעיל באינטרנט כערוץ שיווק ומכירה ולהכיר להם את המדיות החברתיות וכלים טכנולוגיים חדשניים נוספים לקידום עסקים.

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי – קהל יעד הקורס מיועד לכל מי שעוסק בתחום הפרסום או לאנשים אשר מיועדים לעבודה בתחום. בנוסף, הקורס יכול להתאים גם למעוניינים להרחיב אופקים ולרכוש ידע מקצועי ומעשי שיעזרו להם להצליח בעבודתם.

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי – תנאי קבלה על מנת להתקבל לקורס, על המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד ומעלה (תינתן עדיפות לתואר אקדמי) ולעבור ועדת קבלה.

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי – מבין תחומי הלימודים - ניהול הפרסום באינטרנט - קידום עסקים באמצעות רשתות חברתיות וכלי Google - בניית תקציב הפרסום - החלטות מדיה - מדידת יעילות הפרסום - מודיעין תחרותי באינטרנט – חיפוש מידע ויצירת פרופיל עסקי - מיתוג תקשורתי ויחסי ציבור - ועוד

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי – מסגרת הלימודים מסגרת הלימודים הינה שני מפגשים שבועיים, בהיקף של 65 שעות לימוד אקדמיות.

קורס פרסום בעידן הדיגיטלי - תעודה מסיימי הלימודים בהצלחה, אשר עמדו בדרישות הקורס, יקבלו תעודת תעודה מטעם לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.