תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי לעסקים ולמנהלים

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

קורס אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי לעסקים ולמנהלים

בית הספר למנהלים ופיננסים - תפנית, הפועל במסגרת המערך ללימודי המשך של האוניברסיטה הפתוחה מציע קורס אסטרטגיות בשיווק דיגיטלי לעסקים ולמנהלים.

קורס מקוון - נלמד באמצעות ZOOM.
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

מטרת הקורס

להקנות ידע מקצועי המאפשר למסיימי הקורס לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית והכנת תכנית פעולה מתאימה, בעבור חברה, מוצר או שירות. הקורס מאפשר למנהלים (גם לכאלו ללא ידע מוקדם) שליטה במושגים מקצועיים בתחום הדיגיטל ובקיאות בתהליכים הנדרשים לגיבוש אסטרטגיית שיווק דיגיטלית הכוללת מעקב אחר ביצועים.


במסגרת הקורס יושם דגש על השינויים שחלו בשנים האחרונות בעולם השיווק והפרסום בכלל, בעולם השיווק והפרסום המקוון בפרט
ועל היישום של שינויים אלה להשגת מטרות השיווק של עסקים, ארגונים וחברות.

משך הלימודים

8 מפגשים, פעם בשבוע, 18:00 - 21:00

קהל יעד

  • מנהלים שנדרשים להוביל מהלכים שיווקיים בארגון/ בעסק ורוצים להעמיק את ידיעותיהם בתחום.
  • מנהלים ו/ או עובדים בממשק עם מחלקת השיווק ומבקשים ללמוד את התמונה המלאה ברמה האסטרטגית, אך אינם נדרשים לביצוע ברמה הטכנית ( מנהלי שיווק מתחילים, מנהלי מותג, מנהלי מוצר, מנהלי מכירות, מנהלי שירות לקוחות, וכו')
  • בעלי עסקים שרוצים לקדם את עסקיהם בפלטפורמות דיגיטליות באופן אורגני ו/או פרסומי.
  • כותבי תוכן, שנדרשים לבצע התאמות אל מול דרישות הפלטפורמות הדיגיטליות.

נושאי הלימוד

  • מבוא לשיווק דיגיטלי, הכרות עם ערוצי השיווק הדיגיטלי
  • יצירתיות ותוכן שיווקי, קופירייטינג, טיפים לעיצוב דפי נחיתה
  • מדידה של הפעילות השיווקית והיכרות עם גוגל אנליטיקס
  • מחקר מילים ומתחרים בגוגל
  • קידום אתרים אורגני
  • קמפיינים בגוגל
  • מבוא לרשתות חברתיות: מבוא, יוטיוב, לינקדאין וסקירה כללית של רשתות חברתיות נוספות
  • מבוא לרשתות חברתיות: שיווק ופרסום בפייסבוק ואינסטגרם