ClickCease

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי

תפנית - בית הספר למנהלים ופיננסים

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי

תפנית - בית הספר למנהלים ולפיננסים של האוניברסיטה הפתוחה מציע  קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי.

מידע נוסף

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – מידע כללי לתקשורת כיום ישנה השפעה רבה על הפעילות של חברות וארגונים. הבעולם העסקי המאתגר והתחרותי, כל עסק חייב למתג את עצמו מהבחינה התקשורתית ולדעת כיצד לנצל את כלי יחסי הציבור לקידום העסקים שלו.

קורס אסטרטגיה, יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי הוא הקורס היחיד בארץ ובלעדי לתפנית - בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה. בקורס זה, המטפל בסוגיות הבוערות ביותר בחייו של כל עסק, תקבל נוסחת ההצלחה השלמה, הן לעסקים קטנים והן לעסקים בינוניים.

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – קהל יעד הקורס מיועד למי שמעוניין לעסוק בתחום של יחסי ציבור וא כבר עוסק בתחום. בנוסף, הקורס מיועד גם לבעלי עסקים קטנים-בינוניים, יועצים עסקיים, יועצים שיווקיים, אשר היו רוצים לרכוש ידע וכלים להתמודדות יעילה עם האתגרים שמציבה התקשורת והיו רוצים לקדם את העסקים שלהם באמצעות יחסי ציבור.

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – קהל יעד על מנת להתקבל ללימודים, על המועמדים להיות בעלי 12 שנות לימוד.

רקע אודות קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – תוכנית הלימודים מבין נושאי הלימודים: כלים אסטרטגיים לקידום עסקים, מי הם השחקנים במגרש התקשורתי ומה הם כללי המשחק שבו, עקרונות הכתיבה השיווקית והתקשורתית, העבודה מול כתבים ועורכים, הדרך להשגת כתבה עיתונאית, בין מכירות ליח"צ, עבודת הדוברות ועוד.

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – היקף הלימודים היקף הלימודים הינו 65 שעות לימוד אקדמיות.

קורס יחסי ציבור ומיתוג תקשורתי – תעודה מסיימי הלימודים, אשר עמדו בדרישות, יקבלו תעודה מטעם לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

*הלומדים בקורס יקבלו שעת ייעוץ אישית חינם עם מר ברק רום, אמן ביחסי ציבור, כבונוס.