תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית

בית הספר לעיצוב גרפי

תילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית

לימודי מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

תילתן המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית, הממוקמת בקמפוס הנמל החדש בחיפה, מציעה מגוון רחב של מסלולי לימודים, וביניהם מסלול ללימודי מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי.

מומלץ לשלב את הקורס יחד עם קורסים נוספים : 
  • קורס קופירייטינג ופרסום
  • קורס חווית משתמש UX UI
  • קורס מבצעים גרפיים בתוכנות גרפיות מתקדמות

ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש.

על מנת להבטיח מקום בקורס, יש להסדיר תשלום במעמד ההרשמה ולחתום על אמנת הלימודים.

ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים.

הלימודים מתקיימים בתילתן, מכללה הממוקמת בחיפה בקמפוס הנמל.

קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.

YES, MASTER!
רוצים שפייסבוק יעשה עבורכם כל מה שתבקשו?
הצטרפו לסדנה היברידית ללא עלות
שתגלה לכם כיצד תהפכו את פייסבוק לכלי שיווק מהדרגה הראשונה,
בהנחיית יואל ברק, ראש מסלול שיווק דיגיטלי.
 
 פתיחת הקורס - יום שני ה 13.12 בשעה 17:30
 

מידע כללי

כיום Google, Facebook, Instagram, YouTube הן פלטפורמות רחבות ומגוונות המציעות כלים משמעותיים לקידום עסקים.
בעזרתם ניתן להיחשף לקהל רחב ומכאן להגדיל מכירות. 

בקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי תלמדו את הכלים השונים ויתרונותיו של כל כלי, תקיימו קמפיינים ממוקדים, תנהלו קהילות ותדעו איך לקדם רעיון או עסק במרחב הזה.
הקורס מהווה נקודת זינוק מעולה לכל מי שרוצה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי. 

בראש המסלול  עומד יואל ברק,
יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות.
עם נסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה. 
מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה.  

קהל יעד

  • הקורס מתאים לכל אחת ואחד המעוניינים לרכוש מקצוע מהמבוקשים ביותר בעולם כיום.
  • הסבת מקצוע קיים לתחום טכנולוגי מוביל. עצמאיים המעוניינים לשפר את יכולת השיווק בזירת האינטרנט ולקבל כלים למינוף העסק.
  • יזמים אונליין וסטארטאפיסטים.

תנאי קבלה

  • ראיון אישי
  • Bring Your Own Device (עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט)   
  • נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים
  • הגשת מטלות

מטרת הקורס


מטרת הקורס היא הקניית מושגי יסוד בסביבת עבודה דיגיטלית, התנסות מעשית בבניית מערך שיווק לקידום עסק, היכרות וכניסה לעוךם תעסוקתי מתקדם ומבוקש בשוק העבודה המודרני, הבאת תוכן בעל ערך מוסף ורלוונטי למציאות החיים כיום בעולם הפרסום והשיווק המקוון והלא מקוון, דגש על דור ה Y ודור ה X.

משך הלימודים

מפגש חד שבועי, 30 מפגשים כל מפגש 4 שעות אקדמיות 17:30-20:30 *יתכנו שינויים בשעות הקורס

קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.

תעודה

  • לימודים במסלול המלא מקנים תעודה של בוגר קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי
  • הכנה למבחן הסמכה של Google ADS
תחומי לימוד נוספים בתילתן - המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית