ClickCease

האקדמית כנרת הנדסה, חברה ורוח תעודה

קורס שיווק ופרסום ברשתות חברתיות

האקדמית כנרת הנדסה, חברה ורוח תעודה

קורס שיווק ופרסום ברשתות חברתיות

האקדמית כנרת הנדסה, חברה ורוח תעודה מציעה קורס שיווק ופרסום ברשתות חברתיות.

הלימודים מתקיימים בצפון הארץ, על שפת הכנרת.

מידע כללי

אנו חיים בעידן דיגיטלי, עמוס בפלטפורמות חברתיות מגוונות, בעלות עוצמה והשפעה מדהימה על השוק הצרכני. גם הפרסום והשיווק העסקי פועלים כיום בעיקר ברשת - כי שם נמצא רוב הקהל, שם הוא מקבל את המידע ומחליט את ההחלטות הצרכניות שלו. היום כמעט לכל העסקים והחברות יש נוכחות ופעילות במדיות החברתיות, מתוך הבנה כי רק כך הן יוכלו לפרסם את עצמם, להעביר מסרים שיווקיים, להגיע למקסימום קהלים ולהוות חלק משמעותי בעולמו של הצרכן.   קורס זה מתמקד בעקרונות הפרסום והשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם. הקורס משלב ידע תאורטי עדכני והיבטים מעשיים של הקמה וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות. בקורס תלמדו איך פותחים דף עסקי ברשתות חברתיות אלו ואיך מקדמים תכנים ברשת החברתית בצורה יעילה. תלמדו איך כותבים מודעות המתאימות לקהל שלכם, איך משתמשים בצורה נכונה במיקוד הדמוגרפי המתקדם שהרשת החברתית מציעה, איך מתמחרים את הפרסום באופן נכון, ואיך עושים מעקב ואופטימיזציה לקמפיינים, גם כדי לשפר את המיתוג של העסק שלכם, וגם כדי להגדיל את מספר הלקוחות.

תכנית הלימודים

בין נושאי הלימוד: מבוא לפרסום אונליין – מטרות, יעדים, ערוצים וכו' *כתיבה שיווקית *ערוצי הפצה *פרסום ברשתות החברתיות *קידום אורגני בפייסבוק *קידום אורגני באינסטגרם *קמפיינים של מיתוג ותנועה *קמפיינים של תנועה *לידים והמרות *קהלים ואופטימיזציה מתקדמת *אופטימיזציה של קמפיינים בפייסבוק *פרסום רב ערוצי ועוד.

מנהל אקדמי: יאיר בן דוד, מומחה בפרסום באינטרנט ובמדיות חברתיות, מרצה בכיר ב-Google Ad Academy. יועץ לפרסום בגוגל לחברות וארגונים בארץ ובעולם, מנהל קהילת Google Partners ישראל.

משך הקורס

מסגרת הקורס: 60 שעות לימוד אקדמיות, 15 מפגשים, ימי ג', בין השעות 19:15-16:00.   
מועד פתיחה: 12.11.19      

דרישות הקורס

מטלות הקורס: 85% נוכחות לפחות,  השתתפות פעילה בתרגולים והגשת פרויקט סיום.
תחומי לימוד נוספים בהמכללה האקדמית כנרת הנדסה, חברה ורוח תעודה