היחידה ללימודי תעודה של המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מציעה קורס מנהל מדיה חברתית, הנועד להכשיר את בוגריו לפיתוח וקידום אסטרטגיות שיווקיות, קידום מותגים ושירותים, עידוד מכירות, ולניהול יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת.
הלימודים הינם בפיקוח ובחסות משרד הכלכלה.
הלימודים מתקיימים בצפון הארץ, על שפת הכנרת.
קורס מנהל מדיה חברתית של היחידה ללימודי תעודה של המכללה האקדמית כנרת בעמק הירדן מציע לכם הזדמנות פז לקבל הכשרה איכותית, מקיפה ומעמיקה לפיתוח וקידום אסטרטגיות שיווקיות, קידום מותגים ושירותים, עידוד מכירות, ולניהול יח"צ וקמפיינים אפקטיביים ברשת האינטרנט ככלל - וברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וכיו"ב) בפרט. חשיבות המדיה החברתית לקידום ושיווק בימינו רבה היא - והבוגרים יוכלו לעבוד בתחום מבוקש זה בחברות וארגונים שונים, במשרדי פרסום ויח"צ וכיו"ב.
הלימודים מתאימים לכל המעוניינים לקבל הכשרה מקצועית איכותית בתחומי הניהול והשיווק ברשתות החברתיות, כמו גם לאנשי שיווק ופרסום, אנשי יח"צ ודוברים, המעוניינים להעשיר את ארגז הכלים המקצועי שלהם, ולמנהלים ובעלי עסקים, המעוניינים לקדם עסקיהם בעזרת המדיות החברתיות.
תנאי הקבלה לקורס כוללים את הדרישות הבאות: סיום 12 שנות לימוד וניסיון של שנתיים לפחות בתחומי השיווק או סיום של 15 שנות לימוד (ללא רקע או ניסיון מעשי). כן נדרשים המועמדים להכיר את תוכנות האופיס השונות, לדעת אנגלית ברמה בסיסית לפחות ולעבור בהצלחה ועדת קבלה.
הקורס כולל 105 שעות לימוד אקדמיות ומתקיים במתכונת של מפגש אחד לשבוע, בין השעות 16:00-20:15.
בין נושאי הלימוד בקורס: מבוא לשיווק דיגיטאלי, בניית תכנית אסטרטגיה שיווקית, מיומנויות כתיבה מכוונות דיגיטל, עבודה עם תוכנות עיצוב חינמיות, הקמת קמפיין ממומן בפייסבוק וביוטיוב, קריאה וניתוח של דוחות כלי הפרסום, ניהול פעילות אורגנית באינסטגרם, ניהול תדמית ומשברים, שיקום האמון לאחר משבר, ניהול שירות לקוחות, דיני רשת, כתיבה שיווקית דיגיטלית- עיצוב מסרים דיגיטליים ויצירת תוכן מניע לפעולה, בניית דפי נחיתה ואימייל מרקטינג.
בוגרי הקורס, אשר יעמדו בהצלחה בכל דרישות הלימודים, יקבלו תעודת השתלמות מטעם משרד הכלכלה* ותעודה מטעם היחידה ללימודי תעודה, של המכללה האקדמית כנרת.
*בכפוף לאישור משרד הכלכלה.