המכללה למינהל

ניהול מערכות משרדיות

המכללה למינהל

קורס ניהול מערכות משרדיות - ניהול לשכה

המכללה למינהל שלוחת נתניה מציעה קורס ניהול משרד כללי, הנועד להכשיר מנהלי ומנהלות משרד במיטב הידע והכלים בתחום.
 
הקורס הינו בפיקוח של משרד העבודה והרווחה.

הלימודים מתקיימים בבאר שבע.

מידע כללי

לימודי ניהול מערכות משרדיות של המכללה למינהל, הינם לימודים ממוקדים ואיכותיים, המעניקים לבוגריהם ידע, כלים ומיומנויות לעבודה מקצועית בתחום האדמיניסטרציה. מטרת הקורס הינה להכשיר לניהול משרד מקצועי על פי דרישות השוק העדכניות, שימוש בתוכנות מחשב, ניהול מידע ועוד. את תוכנית הלימודים מעביר צוות מרצים מיומן ומנוסה, כך שהסטודנטים זוכים לחווית לימודים מעשירה במיוחד.

תנאי קבלה

דרישות כניסה:
  1. 12 שנות לימוד.
  2. מבחן מיון בעברית.
  3. ועדת קבלה.

משך הלימודים

הלימודים מורכבים מ- 130 שעות לימוד אקדמאיות בימי שני וחמישי בין השעות 09:00-13:30.

תכנית הלימודים

נושאי הלימוד:
  • מקצועות התשתית
  • מושגים בחשבונאות.
  • מקצועות הליבה
  • תורת המנהל.
  • מערכות משרד
  • תקשורת ויחסי ציבור.
  • סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה.
  • עבודה משרדית בעידן הדיגיטאלי.
  • הכרת המחשב.
  • תכתובת ויצירת מסמכים.
  • ניהול יומנים ומשימות.
  • אינטרנט.

תעודה

בוגרי הקורס שיעברו בהצלחה בחינה עיונית ובחינה מעשית, יקבלו תעודת גמר- מנהל/ת משרד כללי/ת.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש