חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

קורס מנהלי ecommerce

חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

קורס מנהלי ecommerce

חשיפה - בית הספר לאמנויות הטלוויזיה והמולטימדיה מציע קורס מנהלי ecommerce. האוניברסיטה הפתוחה שמה לעצמה למטרה להציע תוכנית לימודים מקיפה, ראשונה מסוגה בישראל, שתכשיר מנהלי eCommerce בכל חברה.

התוכנית תעניק לכם כלים מעשיים לתכנון, להקמה ולניהול של מערך מכירות מקוון בשילוב חשיבה אסטרטגית רחבה, כך שעם סיום הלימודים תוכלו לשמש כמנהלי eCommerce או לנהל עסק אינטרנטי עצמאי.

הלימודים מתקיימים בקמפוס האוניברסיטה הפתוחה בכפר הירוק (צומת מרכזי במרכז הארץ).
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על חשיפה - בית הספר לאומנויות התקשורת והדיגיטל, לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי

הגאות העולמית במסחר אלקטרוני (חנויות ברשת) אינה פוסחת גם על ישראל. כחלק ממהפכה זו נוצרו מקצועות חדשים ומבוקשים, ויותר ויותר חברות וארגונים נדרשים לבצע התאמות ולבנות תוכנית אסטרטגית הכוללת שילוב של שיטות מכירות קלאסיות ושימוש במסחר האלקטרוני - על מנת לתפוס נתח שוק גדול יותר. 

מרכז התכנית: ניר זיגדון, בעל חברה e-Community ומומחה במסחר אלקטרוני ומכירות באינטרנט, מלווה חברות מובילות במשק במעבר למסחר אלקטרוני בינלאומי.

קהל יעד

לאנשי שיווק ומנהלי פרסום בארגונים ובחברות, למעוניינים ברכישת מקצוע בתחום ה-eCommerce, ליזמים, לעצמאים או לשכירים.

תנאי קבלה

  • שליטה טובה ביישומי מחשב וביישומי אינטרנט, ואוריינטציה טכנולוגית
  • שליטה בשפה האנגלית - קריאה וכתיבה
  • תואר ראשון - יתרון
  • מחשב נייד (לפטופ)
  • מילוי שאלון אישי

משך הלימודים

הלימודים כוללים 26 מפגשים, 135 ש"ל אקדמיות. המפגשים מתקיימים בשעות הערב פעמיים בשבוע לשבוע.

נושאי הלימוד

Amazon - הקמת חנות באמזון
  • רישום סימן מסחרי באמזון
  • משלוח למחסני אמזון ושימוש במחסן הלוגיסטי של אמזון
  • מדיניות אמזון
  • סוגי קמפיינים ופרסום באמזון
E-bay -  הקמת חנות באי-ביי
  • מדיניות אי-ביי
  • שיטת המכירה הפומבית / מכירה קבועה
  • הקמת חנות באי-ביי
  • שירות לקוחות
  • סוגי פרסומים באי-ביי
חנויות עצמאיות - הקמת חנות עצמאית על בסיס פלטפורמת shopify
  • הבנה מתי ולמי זה מתאים
  • כיצד לחבור לפלטפורמה מתאימה לארגון (ווקומרס, מג'נטו)
  • תכנון מדיניות ואסטרטגיה של החנות
  • ניהול קטלוג המוצרים שלנו
Facebook הקמת דף פייסבוק לחנות האלקטרונית שלנו וקידומו באמצעות Facebook. בדיקות דוח"ות המרה.   מחקרי שוק
  • כיצד לבצע מחקר שוק נכון ולהבין היכן יש ביקוש למוצר שלנו
  • איסוף מודיעין תחרותי ממתחרים ושיפור המוצר שלנו
  • איזה בידול השוק מבקש?
לוגיסטיקה
  • תכנון מערך לוגיסטי מתאים עבור הארגון שלנו
  • תכנון מלאי נכון
  • כיצד עובדים המכס והמיסוי הבינלאומי

תעודה

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה מטעם בית ספר חשיפה - אוניברסיטה הפתוחה, לימודי החוץ.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש