המכללה האקדמית הדסה ירושלים

תואר ראשון בניהול ארגוני שירות

המכללה האקדמית הדסה ירושלים
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות המכללה האקדמית הדסה ירושלים?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על המכללה האקדמית הדסה ירושלים?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

תואר ראשון בניהול ארגוני שירות

המכללה האקדמית הדסה בירושלים מציעה תואר ראשון B.A בניהול ארגוני שירות.

הלימודים מתקיימים בירושלים.
יועצת לימודים
לימודים

ייעוץ לימודים חינם

רוצה פרטים אודות המכללה האקדמית הדסה ירושלים?

שירות אישי חינם!

רוצה לקבל מידע על המכללה האקדמית הדסה ירושלים?

מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
מאשר/ת קבלת מידע ממוסד הלימודים ומסכימ/ה לתנאי השימוש

מידע כללי

תכנית הלימודים בחוג מציעה ראייה מקורית בתחום לימודי הניהול בארץ, והיא נועדה להקנות לסטודנטים הכשרה ייחודית ומאתגרת לקראת קריירה ניהולית בארגונים, עם מתן דגש על תודעת שירות מובהקת מתוך ראייה עסקית ארוכת טווח. בעידן בו מצטמצמים הפערים הטכנולוגיים בין החברות השונות, הפך השירות ללקוח לכלי תחרותי ראשון במעלה בשוק העסקי. לאור התחרות ההולכת וגוברת במשק, מגמה זו צפויה להתעצם.

במהלך השנה השלישית ללימודים, חלק מהסטודנטים יוכלו להשתתף בתכנית מתמחים שבמסגרתה הם יצברו ניסיון תעסוקתי בגופים ציבוריים ופרטיים, לקראת השתלבות מקצועית בסיום הלימודים.

החוג מציע שלושה תחומי התמחות שונים:
  1. ניהול משאבי אנוש - תחום התמחות המעניק לבוגריו כלים לניהול משאבי אנוש בארגונים נותני שירות.
  2. ניהול מערכות בריאות - תחום התמחות המתמקד בניהול שירות במגזר הציבורי והפרטי בתחום הבריאות.
  3. ניהול תיירות - תחום התמחות המעניק לבוגרים כלים לניהול שירות בתחומי התיירות, המסעדנות והאירוח במגזר הציבורי והעסקי.

תנאי קבלה

  • מתאם - ציון מתאם מתקבל משילוב של ממוצע ציוני הבגרות המשוקלל עם ציון הבחינה הפסיכומטרית, או ציון מבחן התאמה – מבחן ת.י.ל.
    על ציון המתאם להיות מעל 470 (ציון מתאם מתחת ל 470- יש לפנות לצוות הייעוץ וההכוון של המכללה).
  • בגרות או מכינה - תעודת בגרות מלאה עם ציון חיובי באנגלית ברמה של לפחות 4 יח"ל או תעודת סיום מכינה.
  • פסיכומטרי - ציון בבחינה הפסיכומטרית של המרכז הארצי לבחינות והערכה או ציון מבחן ת.י.ל – מבחן ההתאמה מטעם המכללה.

משך לימודים

לימודי התואר נפרשים על פני 3 שנים במשך שלושה ימים בשבוע: יום לימודים מלא ארוך ושני ימים אחה"צ.

תכנית לימודים

  • קורסים כלליים - כלכלה מיקרו ומאקרו, מבוא למערכות מידע, יסודות המימון, ניהול מרכזי שירות לקוחות, אסטרטגיה ומדיניות עסקית, ניהול לוגיסטי ותהליכי קבלת החלטות בארגוני שירות.
  • קורסים להתמחות בניהול משאבי אנוש - יחסי עבודה, דיני עבודה, העצמת עובדים, אינטליגנציה רגשית וניהול שינוי ארגוני.
  • קורסים להתמחות בניהול מערכות בריאות - מערכות שירותי בריאות בישראל, כלכלת בריאות, מערכות מידע בשירותי בריאות, דיני בריאות ואתיקה רפואית.
  • קורסים להתמחות בניהול תיירות - ניהול התיירות העירונית, כלכלת תיירות ומלונאות,טכנולוגיות ומערכות מידע בשירות המלונאות, הקמה וניהול של אתרי תיירות.

אפשרויות תעסוקה

ניהול משאבי אנוש - מנהלי יחידות קצה, רכזי שירות, קשרי לקוחות, רכזי ומנהלי משאבי אנוש. ניהול מערכות בריאות - מנהלי מרפאות ומכונים בקופות חולים ובבתי חולים, יועצי איכות רפואית. ניהול תיירות - תפקידי ניהול באתרי נופש ותיירות, מנהלי קשרי אורחים במלונות יוקרה.

חברות וארגונים בהם תוכלו למצוא את בוגריהתואר בניהול ארגוני שירות - 
  • משרדי ממשלה, כמו משרד האוצר, משרד המשפטים, משרד הכלכלה
  • חברת החשמל
  • בתי חולים וקופות חולים ברחבי הארץ
  • בנקים, כמו בנק מזרחי טפחות, בנק ישראל, בנק הפועלים, בנק לאומי
  • חברות היי-טק, כמו אינטל
  • משטרת ישראל
  • עיריית ירושלים
  • הסוכנות היהודית
  • ג'וינט ישראל
  • הקרן למורשת הכותל
  • מכון מנדל למנהיגות
  • בתי מרקחת
  • חברות ביטוח
  • חברות נסיעות ותיירות
  • חברות תקשורת, כמו בזק, פלאפון, סלקום, Hot
  • בתי מלון
  • מוזיאונים
  • מכוני מיון ואבחון, כמו קינן שפי, אדם מילוא
  • חברות ליסינג והשכרת רכב
  • חברות שילוח בינלאומי
  • חברות מזון, כמו אסם, החברה המרכזית להפצת משקאות בע"מ – קוקה קולה