ClickCease

הקריה האקדמית אונו

תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

הקריה האקדמית אונו
יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות הקריה האקדמית אונו?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על הקריה האקדמית אונו?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

תואר שני .M.A באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

הקריה האקדמית אונו מציעה תואר שני (.M.A) באסטרטגיה דיגיטלית וניהול השיווק

מטרת התואר היא הענקת ידע אקדמי עדכני מעשי ומקיף  אשר יאפשר  בניית אסטרטגיה דיגיטלית אפקטיבית ופיתוח יכולות בתחומי המיתוג, הפרסום, יח"צ שיווק ועוד. 

הלימודים מתקיימים בקרית אונו.

יועצת לימודים
לימודים
ייעוץ לימודים חינם
רוצה פרטים אודות הקריה האקדמית אונו?
שירות אישי חינם!
רוצה לקבל מידע על הקריה האקדמית אונו?
מלא/י פרטיך ויועצת לימודים תחזור אליך בהקדם.
אני מאשר/ת את תנאי השימוש ומאשר/ת קבלת מידע והצעות בטלפון, בדוא"ל, במסרון וכדומה‎‎

מידע כללי

בשנים האחרונות השתרשה התפיסה שאין כמעט עסק או ארגון שאין לו נוכחות בזירה הדיגיטלית. ככל שגדלה המורכבות בארגון נדרש ידע מקיף והבנה מעמיקה לניהול התהליכים הדיגיטליים בחברה ומדידתם בזמן אמת.   

תהליכים אלו דורשים שינוי מבני ומערכתי חוצה ארגון. מורכבות זו הובילה ליצירת דמותו של איש מקצוע בכיר נוסף בשדרה הניהולית של חברות: תפקיד הCDO- (Chief Digital Officer) שאחראי על יצירת תהליך טרנספורמציה דיגיטלית בחברה. 

בבסיס התואר החדש עומדת התפישה לפיה ההתפתחות הטכנולוגית המואצת מחייבת רכישת מיומנויות מתקדמות, על מנת לעמוד בקצב של הטרנספורמציה הדיגיטלית בעולמות התוכן והשיווק ולספק ערך עסקי לארגון בו הם עובדים.

התואר החדש יאפשר היכרות עם המודלים המובילים בתחום, כלי פרסום אפקטיביים לשיפור הפעילות והביצועים בארגונים וכן הבנה מעמיקה של תהליכי מיתוג והמדיה הדיגיטלית כבסיס לניהול אסטרטגי.

התואר יעניק כלים ומקפצה בקריירה לאנשים העוסקים בתעשיית הפרסום, השיווק והדיגיטל. למעוניינים להשתלב בתחום מרתק זה, ישמש התואר כרטיס כניסה.

בחירת התמחות

 
  • התמחות באסטרטגיה וטרנספורמציה דיגיטלית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים המשיקים בין שיווק לטכנולוגיה. בין הקורסים: מבוא להגנת הסייבר, אסטרטגיה ודאטה בארגון, ניהול קהילות, מבוא ל Big Data-, גיימינג, AI בעידן הביג דאטה, תקשורת ותרבות, Machine Learning  ואנליטיקה עסקית ועוד.
  • התמחות בתקשורת שיווקית – נועדה להכשיר את הבוגרים לתפקידים בתחומי פרסום, שיווק, דוברות ויחסי ציבור, ניהול משברים ועוד. בין הקורסים: סדנת אסטרטגיה והקמת סטארט-אפ, סדנת ניהול קמפיינים, אסטרטגיית יחסי ציבור וניהול משברים, יצירתיות במנהל עסקים, ניהול מותגים ועוד.
  • התמחות בניהול, מדידה וניתוח מדיה דיגיטלית – נועדה להעמיק את הידע והמיומנויות של הלומדים בתחום ניהול המדיה הדיגיטלית. ולאפשר להם התנסות בכלי ניהול קמפיינים בדיגיטל ובכלי מדידה עדכניים בתחום. בין הקורסים: מבוא טכני לאינטרנט ו SEO-קידום אתרים אורגני, גוגל אדס, CRO, קבלת החלטות מבוססות דאטה ועוד.

הסטודנטים בשלושת ההתמחויות ילמדו קורסים בתחומי הניהול, האסטרטגיה  וניהול השיווק, ניהול משא ומתן עסקי, תורת המשחקים ואסטרטגיה בשיווק, ניהול שינוי ארגוני, ממשל  ציבורי ותאגידי, ניהול התקשורת והפרסום בעידן הדיגיטלי, פיתוח מוצרים חדשים ועוד.

משך הלימודים

שנה אחת (4 טרימסטרים) – במתכונת דו יומית.

אפשרויות תעסוקה

המוסמכים יוכלו להשתלב בסיום התואר בשורה של תפקידי מפתח בארגונים:  
  • בתפקידי ניהול תחום הדיגיטל והטרנספורמציה הדיגיטלית , ניהול קמפיינים בדיגיטל, ניהול מדיה חברתית, ניהול קהילות , ניתוח וכריית נתונים , והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.
  •  
  • בחברות ייעוץ בתחום הדיגיטל, חברות לייעוץ אסטרטגי, משרדי פרסום וחברות מדיה.
  • במשרדי פרסום בתפקידי ניהול תקציבים (תקציבאות(, דיגיטאל, תכנון מדיה ומחקר ותכנון אסטרטגי.
  • בחברות וארגונים מפרסמים בתפקידי ניהול שיווק, ניהול פרסום ותפקידים אחרים הדורשים הבנה בתחומי התקשורת.
  • בחברות הזנק (סטרטאפים).
  • בתחומי המיתוג, הדוברות ויחסי הציבור.
  • בחברות העוסקות בתחומי התקשורת הדיגיטלית והאינטראקטיבית.
תחומי לימוד נוספים בהקריה האקדמית אונו
תואר שני